//
کدخبر: ۲۴۸۷۳۴ //

فشار وحشتناک بر فتح‌اللّه‌زاده/آقایان ماندن به چه قیمتی!؟

فشارهای بسیاری بر روی علی فتح الله زاده سرپرست جدید باشگاه استقلال وجود دارد .

فشار وحشتناک بر فتح‌اللّه‌زاده/آقایان ماندن به چه قیمتی!؟

به گزارش فرتاک نیوز؛ در آستانه تغییر و تحولات مدیریتی در سطوح مختلف باشگاه استقلال و اعمال برخی تغییرات در بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال،فشارها بر فتح‌الله‌زاده دو چندان شده است تا برخی افراد در باشگاه ماندنی شوند.

همه هواداران استقلال واقفند که یکی از نقاط ضعف این باشگاه در چند سال گذشته و عدم قهرمانی این تیم،عملکرد فاجعه‌بار بخش رسانه‌ای این باشگاه بوده است،اما حالا تلاش آقایان برای باقی ماندن در استقلال حتی صدای پیشکسوتان استقلال را درآورده است تا امثال محمد نوری پیشکسوت استقلال در مصاحبه‌ای وجود این فرد و دار و دسته اش در باشگاه را همچون سم مهلکی دانست.

محمد سرشته داری و حمید‌رضا عرب تیم رسانه‌ای مدنظر فتح‌اللّه زاده برای حضور در باشگاه استقلال هستند که در چند روز گذشته آماج حملات و شایعات قرار گرفتند تا جایی که سرشته داری سردبیر روزنامه استقلال جوان که ۲۰ سال است در کنار فتح‌الله‌زاده قرار دارد را به دروغ هوادار تیم رقیب نامیدند و هدف تهمت قرار دادند در حالیکه که سرشته داری مدیر رسانه‌ای استقلال در سال ۹۲ و آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود.

یک روز تهمت می‌زنید که حمیدرضا عرب هوادار رقیب است و دست راست علی عالی در ایران ورزشی،در حالیکه عرب سابقه ۱۰ ساله در ایران ورزشی دارد و علی عالی تازه چند ماه است که به این روزنامه آمده.

روز دیگر شایعه می‌سازید که وزیر به فتح‌اللّه‌زاده دستور داده که نوریفر را برکنار کند در حالیکه هر کس نداند ما که میدانیم با فشار مازیار ناظمی بود که به استقلال آمدید.

آقای م.ن عزیز حالا که تمام ابزار رسانه‌ای باشگاه از شما پس گرفته شده است عزت خود را حفظ کن و به جای شعارهای پوپولیستی برای محبوب کردن خود نزد هواداران و خبرچینی از باشگاه برای نزدیکی به مجیدی،با یک خداحافظی همه را خوشحال کن و گرنه برخلاف میل باطنی مجبور خواهیم شد اسناد و مدارکی را در اختیار هواداران قرار دهیم تا ماهیت شما بیش از پیش عیان شود...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: توتال فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان