//
کدخبر: ۲۴۸۷۲۱ //
شکوری: بعد از ۴ ماه پسر آقای تاج را دیدم

واکنش دبیرکل فدراسیون به یک شایعه؛ آقازاده نیستم!

ابراهیم شکوری اعلام کرد که به دنبال جمع کردن نفرات فوتبالی در فدراسیون بوده و جزو آقازاده‌ها نیست.

واکنش دبیرکل فدراسیون به یک شایعه؛ آقازاده نیستم!

به گزارش  فرتاک نیوز؛  ابراهیم شکوری که یکی از نفرات جوانی است که مدتی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند به شایعه ای که امروز در فضای مجاز منتشر گردید و از او بعنوان آقازاده نام برده شده بود و اکنش نشان داد و گفت: من آقازاده نیستم و این شایعه از اساس دروغ است.

وی در ادامه در خصوص این که هنوز سرپرست دبیرکلی است و نباید بیش از یک دوره حکم او ادامه پیدا می کرد، گفت: مسئولیت این موضوع و سرپرستی من کاملاً با هیئت رئیسه و ریاست فدراسیون است. داخل اساسنامه چیزی در مورد این مسئله نوشته نشده است. الان همه به استناد این اساسنامه از من ایراد می‌گیرند، اما به همین اساسنامه هم ایراد می‌گیرند. اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم‌گیرنده هستند و صلاح دانستند که من اینجا باشم و در اساسنامه هیچ بحثی برای سرپرست دبیرکلی نشده است و در قانون کشور هم چیزی وجود ندارد. تکلیفی به من شد و بنده هم این فرصت را غنیمت شمردم تا یک فضایی به فوتبالی‌ها داده شد و تا امروز 15 ماه از حضور من گذشته است.

شکوری در پایان در خصوص این موضوع که می‌گویند آقازاده است و با فرزندان مسئولان فدراسیون ارتباط داشته، گفت: من تا به حال پسر آقای ساکت را ندیدم و به تازگی هم پسر آقای تاج را دیده‌ام. من  آقازاده نیستم و همه دوستان مرا می‌شناسند و اگر این اتفاق افتاده که من در فدراسیون فوتبال حضور دارم اول از همه خواست خدا بوده است و بعد از آن هم دوستانی داشتم، مثل سعید دقیقی که خیلی کمکم کردند. زمانی که وارد فدراسیون فوتبال شدم سعی کردم فوتبالی‌ها را به فدراسیون بیاورم مثل نیما نکیسا، سعید دقیقی و فراز فاطمی. امیدوارم انشالله این روند ادامه پیدا کند و بتوانیم از خانواده فوتبال در فدراسیون فوتبال دفاع کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان