//
کدخبر: ۲۴۸۶۲۴ //

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت حسینی

مدیرفنی باشگاه ترابزون اسپور با اشاره به این که روند درمان مصدومان این تیم در حال طی شدن است از انتظار برای بازگشت ستاره ایرانی گفت.

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت حسینی
به گزارش فرتاک نیوز،

برتری بوردو – ماوی ها مقابل فنرباغچه در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و چهارم سوپرلیگ ترکیه باعث شد تا ترابزونی ها با یک بازی کمتر و اختلاف یک امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و مدعی اول قهرمانی و صدرنشینی لقب بگیرند. این اتفاق باعث شد تا طرفداران ترابزون در سواحل دریای سیاه این روزها در صدر اخبار رسانه های ترکیه قرار بگیرند چون بعد از سال ها تیم محبوب آنها می تواند شاهد برپایی جشن قهرمانی در سنول گونش استادیوم باشد. نتایج خوب ترابزون اسپور در این هفته ها در حالی رقم خورد که مجید حسینی ستاره سابق استقلال و یکی دوبازیکن کلیدی دیگر آنها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند.

حسین شمشیر مدیرفنی باشگاه ترابزون در گفتگو با fotomac ترکیه با اشاره به این که بوردو – ماوی ها از هیچ تلاشی برای رسیدن به قهرمانی این فصل دریغ نخواهند کرد از انتظار برای بازگشت مصدومان به خصوص مدافع ایرانی گفت.

    «تیم شرایط خوبی دارد اما در تلاش هستیم در کوتاه ترین زمان ممکن مصدومان را ریکاوری و به ترکیب بازگردانیم از جمله مجید حسینی که می تواند به ساختار تدافعی ما استحکام بیشتری ببخشد».

ترابزون اسپور شنبه آینده در خانه گازیانتپ به میدان خواهد رفت و بعید است مجید حسینی در این بازی حضور داشته باشد اما با توجه به ادعای پزشکان باشگاه او از بازی بعدی به ترکیب اضافه خواهد شد تا نقش مهمی در بازی های بوردو – ماوی ها برای رسیدن به قهرمانی این فصل ایفا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان