//
کدخبر: ۲۴۸۶۰۷ //

سولسشایر: باید همه بازی‌ها را تا پایان جدی بگیریم

سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد تیمش باید در هر ۳ جبهه تا پایان رقابت ها با قدرت در زمین حاضر شود.

سولسشایر: باید همه بازی‌ها را تا پایان جدی بگیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دیلی میل،‌ منچستریونایتد موفق شد با برتری ۳ بر صفر برابر دربی کانتی راهی دور بعد جام حذفی انگلیس شود. لوک شاو و ایگالو خرید جدید این تیم که به صورت قرضی در یونایتد توپ می‌زند دو بار برای تیم سولسشایر گلزنی کردند.

اوله گنار سولسشایر بعد از برتری تیمش در این دیدار و صعود به مرحله بعد گفت: امروز این بازی بالاترین اولویت را برای ما داشت زیرا ما نمی‌خواهیم بازی‌ها یا مسابقات را گلچین کنیم. ما باید به دنبال همه چیز باشیم، این همان چیزی است که در منچستر یونایتد است. جام حذفی یک فرصت دیگر برای ما است، ما اکنون از آن استفاده می‌کنیم. اگر بخواهیم همه مسیر را تا پایان فصل  طی کنیم، باید سخت کار کنیم. ما الان یک فرصت داریم و آن هم این است که بتوانیم در جام حذفی موفق باشیم و در لیگ اروپا و لیگ برتر نیز رقابت‌ها را جدی خواهیم گرفت.

سرمربی نروژی که تیمش در هفته‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده است اضافه کرد:‌ من از عملکرد تیم بسیار راضی هستم. تا پایان فصل بازی‌های مهمی در پیش داریم و رقابت در لیگ برتر به اوج خود رسیده و می‌دانم بازیها در این هفته های اخیر چقدر نزدیک و دشوار بوده است. من فکر می کنم یونایتد کیفیت بازی خود را به دست آورده است. ما در ۹ دیدار توانسته‌ایم ۷ بار دروازه خود را بسته نگه داریم و در بازی‌های خودمان به خوبی دفاع و حمله می‌کنیم.

او در پایان با تمجید از ایگالو گلزن نیجریه‌ای تیم خود نیز گفت: ایگالو همان‌طور که از او انتظار داریم در زمین می‌جنگد و برای تیم گلزنی می‌کند و کاملا موثر است. او بازیکن حرفه‌ای و گلزنی است.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود باید در لیگ برتر به دیدار منچسترسیتی برود و در ادامه در لیگ اروپا باید با لاسک اتریش مصاف داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان