تاریخ انتشار: 1398/12/15 22:36
کد خبر: 68546

اینتر قصد فروش ستاره هایش را ندارد!

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، تاکید کرد که این تیم قصدی برای فروش ستاره‌های خود ندارد.
اینتر قصد فروش ستاره هایش را ندارد!

اینتر در فصل جدید با آنتونیو کونته دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و در حال حاضر با دو بازی کمتر از یوونتوس صدرنشین نشین و با اختلاف ۸ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. نراتزوری امیدوار است تا با پیروزی در بازی‌های عقب افتاده خود دوباره به کورس قهرمانی این فصل از رقابت های سری آ بازگردد.

یکی از ستاره های اینتر در فصل جدید لائوتارو مارتینز بوده است. این بازیکن آرژانتینی عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب نراتزوری ارائه داده و همین موضوع باعث شده که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی و مهم تر از همه بارسلونا به دوخته شود. همچنین گفته می‌شود که لائوتارو گزینه اصلی سران بارسا در تابستان آینده خواهد بود.

با وجود شایعات فراوان درباره آینده لائوتارو مارتینز و برخی شایعات درباره بازیکنان دیگر این تیم اما رئیس اینتر عنوان کرده که این تیم ستاره های خود را به فروش نخواهد رساند. استیون ژانگ گفت: " اینتر به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه های جهان باید تمام تلاش خود را برای پیروز شدن در همه مسابقات انجام دهد. ما نمی خواهیم بازیکنان با استعداد و ستاره های خود را بفروشیم. همچنین قصد داریم بهترین استعدادها را از سراسر دنیا جذب کنیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxlqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولتیماتوم مدیرعامل اینتر به بارسلونا