تاریخ انتشار: 1398/12/15 17:15
کد خبر: 68595

نگرانی در پی اس جی؛ نیمار مصدوم شد؟

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی شب درخشانی را در بازی برابر لیون پشت سر گذاشت.
 نگرانی در پی اس جی؛ نیمار مصدوم شد؟

 به نقل از اسپورت؛ شب گذشته در نیمه نهایی جام حذفی فرانسه پی اس جی در زمین لیون با نتیجه 1-5 به پیروزی رسید؛ در شبی که امباپه و نیمار بسیار خوش درخشیدند.

نیمار که مدتی است از بند مصدومیت رها شده، پس از اتمام نیمه اول، لنگ لنگان به سمت رختکن رفت و به نظر می رسید که مصدوم شده است. با این حال او در نیمه دوم هم به میدان رفت و بازی را بدون مشکل به اتمام رساند ولی هواداران پی اس جی همچنان نگران بازگشت مصدومیت نیمار هستند.

ستاره برزیلی در دو فصل گذشته همیشه در چنین مقطعی دچار مصدومیت شده است و وضعیت او پس از پایان نیمه اول بازی با لیون، بر نگرانی ها افزوده است. پی اس جی برای جبران شکست 2-1 بازی رفت برابر دورتموند، نیاز مبرم به نیمار دارند.

توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری پس از بازی و در مورد دلیل بازی کردن نیمار در نیمه دوم با وجود مصدومیت احتمالی گفت:« نیمار باید در این بازی به میدان می رفت چون بیش از هر چیزی نیاز به این کار داشت. او باید به بهترین فرمش برسد و این ممکن نیست مگر حضور 90 دقیقه ای در بازی ها. به او برابر دورتموند نیاز داریم و شنبه برابر استراسبورگ هم بازی خواهد کرد. مصدومیت پا؟ بله او بین دو نیمه کمی مشکل داشت ولی گفت که چیز مهمی نیست و نیمه دوم هم مشکلی برایش ایجاد نشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zonkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار و یک سال دوری از میادین در پی اس جی!
گزارش؛