//
کدخبر: ۲۴۸۴۶ //

آخرین وضعیت جذب سه بازیکن جدید پرسپولیس/ کار دو بازیکن تمام شد

کار پیوستن دو بازیکن جدید به تیم فوتبال پرسپولیس تمام شده اما مسئولان باشگاه قصد دارند پس از دیدار برابر الوحده در لیگ قهرمانان آسیا در این مورد اظهار نظر کنند.

آخرین وضعیت جذب سه بازیکن جدید پرسپولیس/ کار دو بازیکن تمام شد

به گزارش فرتاک نیوز، مسئولان باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات برای فصل آینده را خیلی زود آغاز کردند و امروز اعلام شد شجاع خلیل زاده و گادوین منشا به این تیم پیوسته‌اند. این درحالی است که هنوز قراردادی از سوی باشگاه با این دو بازیکن امضا نشده است.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: تا بعد از بازی با الوحده اظهار نظری از سوی باشگاه در مورد بازیکنان جدید نخواهیم داشت اما پس از این بازی موضع رسمی باشگاه را اعلام خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکید فدراسیون فوتبال مبنی بر جذب نکردن بازیکنان خارجی با توجه به بدهی های بین المللی تاثیری در حضور منشا خواهد داشت گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و باشگاه مسائل مربوطه را پیگیری خواهد کرد.

 

پندار خمارلو در مورد جذب سعید آقایی نیز گفت: همانطور که گفتم بعد از بازی با الوحده به طور رسمی در مورد جذب بازیکنان جدید اظهار نظر خواهیم کرد.

 

به نظر می رسد حضور سعید آقایی در پرسپولیس با ابهاماتی مواجه شده و این باشگاه به خاطر برخی اتفاقات پیرامون این بازیکن فعلا دست نگه داشته است اما کار شجاع خلیل زاده و گادوین منشا برای حضور در پرسپولیس تمام شده است.

 

ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس برای پرونده مانوئل ژوزه که هنوز رای نهایی آن از سوی دادگاه بین المللی ورزش صادر نشده است تدابیری در نظر گرفته تا این پرونده مانع از جذب بازیکن جدید خارجی نشود.

 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان