تاریخ انتشار: 1395/06/02 21:44
ورزش دارت جذابیت های خاص خود را دارد
کد خبر: 265874

حمید آذرپور: ورزش فقط فوتبال، آنهم پرسپولیس و استقلال نیست

ورزش «دارت» را می توان یکی از ورزش های مفرح دانست که پرداختن به آن می تواند در بالا بردن روحیه افراد نقش داشته باشد ولی همین ورزش مورد بی ­مهری رسانه ها قرار دارد.
حمید آذرپور: ورزش فقط فوتبال،  آنهم پرسپولیس و استقلال نیست

رئیس انجمن«دارت» ایران در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی، خبر از برگزاری مسابقات آزاد بین المللی در شیراز داد.

 

حمید آذرپور در ادامه افزود: این مسابقات برای اولین بار در ایران و به میزبانی شیراز در مهرماه برگزار می شود و امید می رود بتوان با برگزاری مناسب، شرایط را برای رشد و توسعه و تداوم این گونه مسابقات فراهم نمود.

 

رئیس انجمن دارت سپس افزود: طی مدت7 ماهی که این مسئولیت را پذیرفته ام به همراه آقای حمیدرضا شایسته زاد، نایب رئیس انجمن و هم چنین اعضای محترم هیئت رئیسه، سعی بر این شده است که بتوانیم با برنامه­ ریزی و هدف گذاری، زمینه را برای رشد و توسعه این ورزش فراهم نماییم و خوشبختانه لیگ باشگاه­های دارت ایران را در چهار منطقه کشور برای اولین بار بزودی برگزار خواهیم نمود که امیدواریم این گونه مسابقات ما را به اهداف مورد نظر نزدیک نماید.

 

آذرپور در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که اعزام به مسابقات بین المللی در چه وضعیتی قرار دارد، گفت: همان طور که عرض کردم ای انجمن سعی بر این داشته است به موازات هم کارها را پیش ببرد و در ابعاد ملی و بین المللی برنامه ریزی نماید و بر همین اساس تیم ملی دارت ایران با حضور چهار خانم و دو آقا به همراه مربیان و داوران از تاریخ 26 مهرالی 2 آبانماه جهت شرکت در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه عازم ژاپن خواهند شد.

 

وی افزود: یکی دیگر از برنامه ­های در دست اقدام که برای اولین بار صورت خواهد گرفت، برگزاری رقابت­ های دارت ویژه گروه سنی زیر 18 سال است که امیدواریم با برگزاری این مسابقات شرایط برای ورود نوجوانان و جوانان به این ورزش فراهم شود.

 

رئیس انجمن دارت از حضور هیئت رئیسه انجمن دارت در جلسات و حمایت آنها از این ورزش تشکر نمود و در این خصوص گفت: خوشبختانه اعضای هیات رئیسه این انجمن از انسان­های عاشق و مدیران دلسوز تشکیل شده است که جا دارد در این راستا از آقایان دکتر میرزا آقابیگ، مهندس وحیدزاده،حسین مکارم، فرهاد بشارت، مصطفی هاشمی و مازیار شمشیری که همواره ما را مورد حمایت قرار می دهند تشکر نمایم.

 

این مقام مسئول در انجمن دارت ایران در پایان سخنان خود گفت: این ورزش قابلیت این را دارد در هر مکانی انجام شود و تابع شرایط سنی خاصی هم نخواهد بود و امیدواریم رسانه­ های گروهی هم نیم نگاهی به این ورزش داشته باشند و همه ورزش ایران خلاصه به فوتبال و آنهم پرسپولیس و استقلال نمی شود اگر چه همه آنها برای ما ارزشمند هستند و خود ما هم به آنها علاقه ­مندیم ولی دلیلی نمی شود که بخواهیم دیگر ورزش ها را نادیده بگیریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jzvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مصطفی هاشمی: اگر کسی دوست دارد من به مربیگری‌ام ادامه دهم، فقط سکوت کند!
کوهیان را به عنوان بهترین گزینه معرفی کردم