//
کدخبر: ۲۴۸۱۰۵ //
فرلان مندی:

انتظارات در رئال مادرید خیلی بالا است

فرلان مندی، مدافع فرانسوی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد در ترکیب فرانسه در یورو 2020 حضور داشته باشد.

انتظارات در رئال مادرید خیلی بالا است

به گزارش فرتاک نیوز، تا به حال انتقادهای زیادی نسبت به خریدهای فراوان و گرانقیمت رئال مادرید در تابستان سال 2019 شده است، اما شاید بهترین تصمیم زین الدین زیدان خرید فرلان مندی، مدافع فرانسوی لیون بود. این مدافع جوان در طول این چند ماه نمایش های قابل قبولی ارائه داده و در بسیاری از بازی ها مارسلو را نیز نیمکت نشین کرده است. حالا فرلان مندی در مورد شرایطش در رئال مادرید صحبت کرده است.

فرلان مندی گفت: "امیدوارم در ترکیب تیم ملی فرانسه در یورو 2020 حاضر باشم، اما در نهایت این سرمربی است که تصمیم می گیرد. البته که من می خواهم به یورو 2020 بروم. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من تلاش خود را برای حضور در این رقابت ها انجام خواهم داد.

انتقال به رئال مادرید؟ من هنوز در این باشگاه موفق به فتح چیزی نشده ام. انتظارات در رئال مادرید بسیار بالاست و تفاوت های زیادی بین این تیم و لیون وجود دارد. در رئال مادرید فشار بسیار زیاد است. رئال مادرید، رئال مادرید است، به همین دلیل من تصمیم گرفتم راهی این تیم شوم. البته حضور زین الدین زیدان و بازیکنان فرانسوی بیشتر در این تیم نیز در تصمیم من نقش داشتند.

قرار گرفتن در ترکیب ثابت؟ اینگونه نیست که من مارسلو را تبدیل به نیمکت نشینی همیشگی کرده باشم. البته من در این فصل کمی بیشتر از او بازی کرده ام و اخیرا مارسلو در ترکیب قرار می گیرد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان