//
کدخبر: ۲۴۷۷۳۷ //

مرفاوی: حرفه ای جز فوتبال ندارم/ امیدوارم در نساجی مثمرثمر باشم

مدیرفنی تیم نساجی مازندران می گوید اتفاقات فوتبال ایران آزاردهنده است و همین باعث شده حدود 2 سال دور از فوتبال باشد.

مرفاوی: حرفه ای جز فوتبال ندارم/ امیدوارم در نساجی مثمرثمر باشم
به گزارش فرتاک نیوز،

صمد مرفاوی که به تازگی به عنوان مدیرفنی نساجی مازندران انتخاب شده درباره حضورش در تیم شمالی ایران عنوان کرد: طی صحبتی که با آقای فکری داشتیم برای همکاری صحبت کردیم و قسمت این شد به نساجی بیایم. امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

وی درباره غیبت طولانی مدتش در فوتبال بیان کرد: من در فوتبال بودم و حرفه ای جز فوتبال ندارم. منتهی شرایط فوتبالی در کشور ما کمی آزاردهنده است. حرف زیادی ندارم اما انشاالله شرایط بهتر خواهد شد.

مدیرفنی نساجی درباره شناختش از این تیم گفت: من نسبت به همه تیم ها شناخت دارم. از فوتبال دور نبودم و همه تیم ها و بازیکنان را می شناسم. الان هم که به نساجی آمدم امیدوارم مثمرثمر باشم.

مرفاوی درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر با توجه به شیوع کرونا خاطرنشان کرد: من فکر می کنم با توجه به ویروسی که آمده فوتبالی ها هم به عنوان عضوی از جامعه ممکن است آن را بگیرند و تعطیلی مسابقات تصمیم درستی است. منتهی اگر قرار به تعطیلی است باید برنامه ریزی درستی انجام شود تا تکلیف تیم ها مشخص شود. نه اینکه یک هفته تعطیل کنند و معلوم نباشد تکلیف برای بازی بعد چیست.

وی درباره استقلالی بودن کادرفنی نساجی خاطرنشان کرد: گروهی که در نساجی هستیم همه در استقلال بازی کردیم و نسبت به یکدیگر شناخت داریم. رفتار و اخلاق هم را می شناسیم و می توانیم مجموعه خوبی باشیم.

مرفاوی در پایان افزود: من فقط امیدوارم نساجی بتواند موفق باشد. این مساله با کار و تلاش به دست می آید و امیدوارم بتوانیم هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان