تاریخ انتشار: 1398/12/12 11:03
کد خبر: 68956

راموس به طعنه های پیکه پاسخ داد

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید به صحبتهای جرارد پیکه مدافع بارسلونا که گفته بود رئال در ال‌کلاسیکوی دیشب بدترین رئال ممکن بود پاسخ داد و گفت حاضر است به همین شکل در همه ال‌کلاسیکوها پیروز شود.
راموس به طعنه های پیکه پاسخ داد

بعد از پیروزی 2-0 رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی دیشب جرارد پیکه مدافع بارسلونا به انتقاد از سبک بازی رئال مادرید پرداخته و مدعی شد این رئال بدترین رئالی بوده که او در ال‌کلاسیکوها دیده است. سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید اما انتقادهای پیکه را بی‌جواب نگذاشت و در پاسخ او گفت او با کمال میل حاضر است به همی بدی‌ای که پیکه می‌گوید در همه ال‌کلاسیکوها پیروز شود.

رئال دیشب در خانه خود برنابئو با دو گل وینیسیوس جونیور و ماریانو در نیمه دوم موفق شد بارسا را 2-0 شکست داده و صدرنشین جدول لالیگا شود. مدافع بارسلونا جرارد پیکه اما در پایان بازی از عملکرد رئال انتقاد کرد و گفت عملکرد رئال به خصوص در نیمه اول بدترین رئالی بوده که او تا حالا در برنابئو با آن مواجه شده است.

سرخیو راموس در پاسخ به صحبتهای پیکه گفت:" نظر همه محترم است. ولی من حاضرم رئال در نیمه اول همه ال‌کلاسیکوها به همان بدی‌ای که او می‌گوید بازی کند ولی پیروز شود".

کاپیتان رئال در ادامه صحبتهایش گفت:" در این بازی رویکردها متفاوت بود. ما در نیمه اول توپ را رها کردیم و در نیمه دوم تصمیم گرفتیم که با حفظ مالکیت توپ به بارسا فشار بیاوریم. آنها در نیمه دوم به اندازه کافی سرحال  نبودند و ما کم کم شروع به خلق فرصتهای گلزنی کردیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3earoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال الکلاسیکو شروع شد/ پیکه و راموس سرمدار کری خوانی!