//
کدخبر: ۲۴۷۶۳۹ //

اقدام متقابل انصاری فرد در برابر اتهام زنی‌ ها به پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس گفت: باشگاه برای مقابله با اتهام زنی‌ها شکایت‌هایی را به کمیته انضباطی خواهد فرستاد.

اقدام متقابل انصاری فرد در برابر اتهام زنی‌ ها به پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

در جلسه هیات مدیره که با حضور مدیرعامل برگزار شد، محمدحسن انصاری فرد گزارشی از وضعیت تیم و نتایج خوب پرسپولیس ارائه و از زحمات کادر فنی و بازیکنان تقدیر کرد و نقش حمایت هواداران و پیشکسوتان را در کسب این نتایج مهم و بسیار موثری دانست.

انصاری فرد در این جلسه گفت که آقای گل‌محمدی و شاگردانش توانستند با کسب ۴ برد و یک مساوی مقابل مدعیان پرسپولیس را در شرایط بسیار خوب و ایده‌آلی قرار دهند و ادامه این روند می‌تواند به کسب قهرمانی منجر شود.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:

    باشگاه برای مقابله با اتهام زنی‌ها شکایت‌هایی را به کمیته انضباطی خواهد فرستاد و جلوی این هجمه‌ها خواهد ایستاد.

انصاری فرد همچنین درباره بازی‌های لیگ قهرمانان و مسائل مربوط به لغو بازی‌های لیگ قهرمانان گزارشی را به هیئت مدیره ارائه کرد.

در این جلسه که تمامی اعضا حضور داشتند، رسول‌پناه، رئیس هیئت مدیره درباره مباحث اقتصادی و اسپانسرینگ باشگاه مباحثی را مطرح کرد. همچنین نبی، نایب رئیس هیئت مدیره و رغبتی و هاشمی نقطه نظرات خود را بیان و درباره تلاش برای درآمدزایی بیشتر و عبور باشگاه از چالش‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین انصاری‌فرد گزارشی اجمالی از وضعیت پرونده‌های پرسپولیس در فیفا را ارائه کرد. در بخشی از جلسه هم یلوه، معاون اقتصادی و قدوسی مدیر روابط عمومی حضور یافتند و گزارش‌هایی را بنا به درخواست انصاری‌فرد به هیئت مدیره ارائه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۶۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان