//
کدخبر: ۲۴۷۶۲۴ //

دردسر بزرگ و کسر امتیاز برای پرسپولیس

بازیکنان و مربیان خارجی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران از این باشگاه طلب‌های میلیاردی دارند و ممکن است در صورت عدم پرداخت این مبالغ از سرخپوشان پایتخت امتیاز کسر شود.

دردسر بزرگ و کسر امتیاز برای پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گابریل کالدرون جای او را گرفت و همچنین سرمربی سابق کروات شکایت خود را به دلیل مطالبات از این باشگاه به فیفا برد.

پرسپولیسی‌ها در مدت جدایی بلانکو تلاش زیادی کردند تا با او به توافق برسند، اما این اتفاق رخ نداد تا شکایت برانکو به فیفا برسد.

حالا این مربی و کادر فنی اش طلب حدود یک میلیون یورویی از پرسپولیس دارند و این موضوع کار رابرای سرخ‌ها سخت خواهد کرد، زیرا مشکلات مالی و مسائل دیگر سبب شده تا این تیم اوضاع مالی خوبی نداشته باشد.

از سوی دیگر نیلسون جونیور کوریا دروازه بان اسبق پرسپولیس نیز طلب زیادی از این باشگاه دارد و به دلیل فسخ یک طرفه پرسپولیسی‌ها باید مبلغ زیادی را به او بپردازند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید پرسپولیسی‌ها همانند فرناندو گابریل با این بازیکنان نیز به توافق خواهد رسید یا پول آن‌ها را به صورت کامل پرداخت خواهد کرد، زیرا در غیر این صورت با کسر امتیاز مواجه می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان