تاریخ انتشار: 1395/06/01 13:35
اختصاصی/
کد خبر: 266184

بادران مشکل دفاعی دارد، به دنبال مهاجم طراز اول است/آقای میثاقیان اشکال کار جای دیگر است

بادران تهران به طور عیبی در لیگ یک این فصل ناامید کننده ظاهر شده است و نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند.
بادران مشکل دفاعی دارد، به دنبال مهاجم طراز اول است/آقای میثاقیان اشکال کار جای دیگر است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم چندین میلیاردی اکبر میثاقیان که بازیکنان تاپ و سابقه داری را در ترکیب تیم خود می بیند، در سه هفته ی اخیر فقط چهار امتیاز را کسب کرده است. امتیازاتی که شاید در آخر فصل حصرتش را بخورد.

تیم میثاقیان در این فصل، در هفته ی اول مقابل سپیدرود و در رشت متحمل شکست 1-0 شد و در هفته ی دوم نیز مقابل فولاد یزد که در سه-چهار روز تشکیل شده، با حداقل اختلاف و بانتیجه 2-1 پیروز شد تا اوضاع کمی مناسب شود. اما در هفته ی سوم و در بابل گرچه مساوی ارزشمندی را کسب کرد، اما این تیم همچنان در بحران قرار دارد.

بادرانی ها در این فصل و در سه بازی اخیر، چهار گل به ثمر رساندند و چهار گل دریافت کردند. یعنی آماری متوسط رو به پایین که برای یک تیم مدعی می تواند کمی خطرناک و وضعیت قرمز باشد.

نکته ی بدتر در بادران می تواند ضعف آنها در خطوط دفاعی باشد. درحالی که اکبر میثاقیان درحال جذب بازیکنان میلیاردی در خط حمله اش است، این تیم از مشکلات عدیده ی دفاعی رنج می برد.

میثاقیان باید تفکراتش را صحیح کند و در خصوص ضعف دفاعی تیم خود تمهیدی بیاندیشد، وگرنه وضعیت قرمز همچنان در این تیم روشن خواهد بود و رویایی مالکان بادران که صعود به لیگ برتر است، بر باد خواهد رفت.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbzy7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: اشتباه داور بزرگ بود ولی عمدی نبود/ خودمان را آنالیز کردیم
سرمربی خونه به خونه