تاریخ انتشار: 1395/06/01 09:14
کد خبر: 266221

ترتیب رژه کاروان ایران در پارالمپیک ریو مشخص شد

کمیته برگزارکننده بازی های پارالمپیک 2016 ریو ترتیب رژه کاروان ها در آئین افتتاحیه این بازی ها را مشخص کرد. کاروان جمهوری اسلامی ایران بر اساس این ترتیب در جایگاه 76 کشورهای رژه رونده قرار دارد.
ترتیب رژه کاروان ایران در پارالمپیک ریو مشخص شد

به گزارش فرتاک ورزشی، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی پارالمپیک، کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به بازی های پارالمپیک 2016 ریو با نام کاروان ورزشی «منا» به این دوره از بازی ها اعزام می شود.

بر اساس این گزارش، ورزشکارانی که زیر پرچم کمیته بین المللی پارالمپیک حضور دارند، به عنوان نخستین گروه ورزشکاران رژه رونده در آئین افتتاحیه حضور خواهند داشت و پس از آن، ورزشکاران کشور افغانستان رژه می روند.

آخرین کشور رژه رونده نیز «برزیل» کشور میزبان بازی ها است.

کمیته بین المللی پارالمپیک که هنوز مجوز حضور روسیه را در بازی های پارالمپیک 2016 ریو صادر نکرده است، در ترتیب کشورهای رژه رونده در جایگاه 129 قرار دارد. کمیته برگزارکننده بازی های پارالمپیک 2016 ریو در این فهرست بر نام «روسیه» خط زرد کشیده است تا از سایر کشورها متمایز باشد.

در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک 164 کشور حضور خواهند داشت.

عشرت کردستانی، عضو تیم والیبال نشسته بانوان، پرچمدار کاروان ایران در این دوره از بازی ها خواهد بود.

پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک از 17 تا 28 شهریورماه در ریودوژانیرو برگزار می شود. کاروان پارالمپیک ایران با نام کاروان فرهنگی ورزشی منا دهم شهریورماه برای حضور در این دوره از بازی ها عازم ریو می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr9kb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملی پوشان والیبال نشسته گلستانی راهی ریو شدند