//
کدخبر: ۲۴۶۵۸۰ //
اسم رمز شما و سپاهان «نتایج مهندسی شده» است؛

انصاری‌فرد به زنوزی: در زمین بازی کنید!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ مصاحبه مالک باشگاه تراکتور را داد و از او خواست تا فرافکنی انجام ندهد.

انصاری‌فرد به زنوزی: در زمین بازی کنید!

به گزارش فرتاک نیوز، محمدحسن انصاری‌فرد درمورد آخرین خبر از رای بازی لغو شده پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد: طبق فُرجه‌ای که کمیته انضباطی برای لایحه‌ی دفاعی گفته بود، مستنداتمان را برای‌شان ارسال کردیم و منتظر هستیم تا ان‌شاالله رای قاطع کمیته انضباطی را ببینیم.

او درباره مصاحبه اخیر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور که عنوان کرده پرسپولیس تیم حکومتی بوده و نام «پرسپولیس» یونانی است، ابراز کرد: آقای زنوزی چندین بار این جسارت را راجع به باشگاه پرسپولیس داشته و ما واقعا دوست نداشتیم جوابی گفته شود. به هر حال فضای فوتبال، باید فضای آرامش باشد ولی ایشان دوباره این مسئله را تکرار می‌کنند و ما مجبور هستیم بخاطر خواسته هوادارانمان، به ایشان جواب بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: خدمت آقای زنوزی می‌گوییم که اگر کوچک‌ترین مطالعه‌ای راجع به تاریخ کشور و فوتبال ایران داشته باشید، نام پرسپولیس بسیار مقدس است و ریشه در تاریخ کشور و فوتبال ایران دارد.

انصاری‌فرد اضافه کرد: آقایان پروین، حسین کلانی، صفر ایرانپاک، همایون بهزادی، حمید شیرزادگان، جاسمیان، کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی‌کیا، افشین پیروانی، حمید استیلی، علی دایی، فرشاد پیوس، مجتبی محرمی، ضیا عربشاهی، بهروز سلطانی، حمید درخشان، نادر باقری، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند و ... بازیکنانی بوده و هستند که از پرسپولیس به تیم ملی راه پیدا کردند و اگر بخواهیم همه آنها را نام ببریم، فرصت نیست. ضمن اینکه آقایان علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و ... از پرسپولیس مرد سال آسیا شدند و بیرانوند دو سال پیاپی حقش برای این جایزه خورده شد.

او ادامه داد: اگر بخواهیم راجع به اسامی و بزرگان پرسپولیس صحبت کنیم، یک برنامه مفصل می‌خواهد، بنابر این درمورد پرسپولیس باید محترمانه برخورد شود. ما هیچ‌وقت جسارت نکردیم درمورد تراکتور صحبت کنیم چون ریشه در فوتبال ایران دارد، هرچند افتخاراتش خیلی کمتر از پرسپولیس است، اما همیشه با احترام درمورد این تیم صحبت کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درباره آقایان مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و ... که بازیکن تراکتور هستند و برای فوتبال این کشور افتخارآفرینی می‌کنند، محترمانه صحبت می‌کنیم و انتظار داریم آقای زنوزی نسبت به این مسائل دقیق‌تر باشند و محترمانه صحبت کنند.

انصاری‌فرد درخصوص اینکه زنوزی عنوان کرده پرسپولیس دردانه پایتخت است، عنوان کرد: آیا واقعا اینطور است؟ چه موقعی توانستیم یک ریال از دولت کمک بگیریم؟ روزی که بنده معارفه می‌شدم، آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش به من گفت قانونا نمی‌توانیم یک ریال به شما کمک کنیم و باید خودتان درآمدزایی کنید. آن وقت ما شدیم عزیز و دردانه پایتخت؟

او ادامه داد: شما باید به میدان مسابقه بیایید و مرد و مردانه بجنگید. شمایی که این همه هزینه کردید و این همه مدیرعامل، سرمربی، بازیکنان و ... را با هزینه گزاف آوردید و این همه پرونده در کمیته انضباطی دارید، صحبت از استوکسِ تنها را می‌کنید؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بازیکنانی را آوردید که یک دقیقه هم بازی نکردند، اما هزاران دلار باید به فیفا و بازیکنان خارجی خود پرداخت کنید؛ آن وقت اسم از بازیکن ما می‌آورید؟ بجای این فرافکنی‌ها که اسم رمزتان هم «نتایج مهندسی« شده است و شما و سپاهان همیشه آن را می‌گویید، بیایید در میدان مبارزه و مرد و مردانه بجنگید.

انصاری‌فرد تاکید کرد: اگر پرسپولیس در حال قهرمان شدن دوباره است، بخاطر بازیکنان، کادر فنی خوب و هوادارانش است که ای‌اف‌سی عنوان کرده پنج بازی پُرتماشاگر را هواداران پرسپولیس تشکیل دادند. آن وقت شما می‌آیید و این همه بی‌محابا فرافکنی، جسارت و توهین می‌کنید؟

او اظهار کرد: ما دردانه پایتخت هستیم که شجاع خلیل‌زاده، بیرانوند و تماشاگرانمان را محروم کردند؟ آنقدر که ما خسارت دیدیم، شما ندیدید، آن وقت ما دردانه پایتخت می‌شویم؟ آقای زنوزی به جای فرافکنی، توهین و طعنه، برود و تیمش را خوب مدیریت کند که با این همه هزینه نتوانسته حتی یک جام به دست بیاورد. بنابر این، چنین حرف‌هایی پشتوانه و ثمره‌ای جز ضربه زدن به فوتبال ایران ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: مردم آذربایجان شرقی که باغیرت هستند و نسبت به تیمشان تعصب دارند، اما با وجود این همه هزینه باشگاه تراکتور، هنوز نتوانستند یک جام به دست بیاورند. بنابر این، باید مبارزه را به داخل زمین بیاورند و جوانمردانه کار کنند تا در آنجا نتایج رقم بخورد.

انصاری‌فرد درباره اینکه زنوزی گفته سید جلال حسینی، خلیل‌زاده و بیرانوند هم باید مثل مسعود شجاعی محروم شوند، ابراز کرد: شجاع خلیل‌زاده برای چه چیزی محروم شد؟ هیچ گزارشی از ناظر داوری و ناظر مسابقه برای او وجود نداشت. سید جلال حسینی سمبل اخلاق است و تا سن ۳۸ سالگی با افتخارات زیادی بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند دو سال کاندیدای مرد سال آسیا شده ولی به ناحق حق او را خوردند. برای چه باید این بازیکنان باید محروم شوند؟ مگر ما درباره آقایان شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی صحبتی انجام دادیم؟ این صحبت‌ها فرافکنی و جسارت است و فدراسیون باید با این اظهارنظرها قاطعانه برخورد کند تا کسی اجازه چنین جسارتی را نداشته باشد.

او درباره اینکه «زنوزی گفته به ایشان اجازه ندادند در برنامه فرمول یک حضور پیدا کند ولی انصاری‌فرد این اجازه را داشته است و در مجموع، صحبتی درباره ممنوع التصویری ایشان شنیدهه است یا خیر؟»، عنوان کرد: من وارد حریم خصوصی افراد نمی‌شوم و افرادی که باید در این باره صحبت کنند، این کار را انجام می‌دهند. من اصلا از این مسئله اطلاعی نداشتم. از من دعوت کردند و به برنامه فرمول یک رفتم و از این مسائل واقعا خبر نداشتم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص لغو بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل التعاون عربستان گفت: ما بلیت هواپیما و مکان بازی را رزرو کرده بودیم و باشگاه الوصل هم محل بازی ما بود. به ای‌اف‌سی اعلام کردیم ولی ای‌اف‌سی صبح امروز ابلاغیه‌ای برای ما فرستاد که بازی با التعاون به تعویق افتاده و به باشگاه عربستانی هم عنوان کرده برای مسابقه برگشت باید زمین بی‌طرف را اعلام کنند تا مسابقه ما روز نوزدهم فروردین ۹۹ در زمین بی‌طرف باشد.

انصاری‌فرد درباره درخواست برخی باشگاه‌ها برای لغو مسابقات لیگ برتر بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در سراسر دنیا این قانون در حال اجراست. در کشور ایتالیا و سایر کشورهای جهان باتوجه به تقویم فشرده مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌کنند. ما خیلی دوست داشتیم در مقابل هواداران خودمان بازی کنیم و در روز نیمه تعطیل میزبان تماشاگران باشیم، اما این اتفاق نیفتاد.

او یادآور شد: آقای زنوزی در جریان هستند که ۹ مسابقه این تیم در روز نیمه تعطیل و تعطیل بوده ولی این اتفاق تنها دو بار در این فصل برای ما افتاده است؟ با این حال فردا هم تماشاگران را کنارمان نداریم و تابع قانون هستیم. فدراسیون و سازمان لیگ و مقامات بالا تشخیص دادند و ما قانون را برگزار می‌کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان