//
کدخبر: ۲۴۶۲۲۶ //
سهرابی:

مسعود شجاعی کاری نکرده که ۳ جلسه محروم شود/ انتظار داریم کمیته استیناف محرومیت او را ببخشد

سرپرست باشگاه تراکتور رأی صادر شده علیه مسعود شجاعی مبنی بر محرومیت سه جلسه‌ای را محکوم کرد و گفت: رأی صادر شده ظلم در حق باشگاه تراکتور و هوادارانش است.

 مسعود شجاعی کاری نکرده که ۳ جلسه محروم شود/ انتظار داریم کمیته استیناف محرومیت او را ببخشد
به گزارش فرتاک نیوز،

میرمعصوم سهرابی در خصوص رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و محرومیت سه جلسه‌ای مسعود شجاعی به سایت باشگاه تراکتور گفت: در بازی تراکتور مقابل گل‌گهر سیرجان، داور بازی با سوت‌های خود و کارت زردهای مکرر، باعث بر هم خوردن تمرکز تیم شده بود و در یکی از صحنه‌ها، کمک داور بازی با تصمیمی عجیب، مانع تک به تک شدن مهاجم ما با دروازه‌بان حریف شد که آقای شجاعی به عنوان کاپیتان تیم با کمک داور صحبت کرد، اما بلافاصله با کارت قرمز جریمه شد.

وی ادامه داد: ما پس از بازی با گل گهر سیرجان، چندین مرحله در خصوص داوری بازی و زمان حضور شجاعی در کمیته انضباطی، نامه‌نگاری کرده‌ایم. حتی بنده به همراه مدیر اجرایی تیم، با وجود توصیه‌های پزشکان در خصوص شیوع بیماری کرونا در تهران به صورت حضوری به کمیته انضباطی مراجعه کرده و طی مکاتبه‌ای رسمی، درخواست به تعویق انداختن زمان حضور این بازیکن در کمیته انضباطی را اعلام کردیم.

سرپرست باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: به نظرم کمیته انضباطی کمی عجولانه این رأی را صادر کرده، چرا که شجاعی کار غیرورزشی انجام نداده است. این بازیکن به عنوان کاپیتان تیم فقط با کمک داور بازی صحبت کرده و محرومیت یک جلسه‌ای را هم پشت سر گذاشته است.

سهرابی گفت: واقعیت این است که ما بارها از سوی بازیکنان سایر تیم‌ها رفتارهای ناشایست را دیده‌ایم، برخی‌ها به بدترین شکل ممکن به داور اعتراض می‌کنند اما خبری از محرومیت برای آنها نیست! کمیته استیناف به سوابق آقای شجاعی در این فوتبال نگاه کند. این حکم کمیته انضباطی باعث تضعیف تراکتور از جهات مختلف می‌شود. خواسته من این است که قانون را برای همه به طور یکسان اجرا کنند و تمام بازیکنان تیم‌ها به یک چشم دیده شوند.

وی تأکید کرد: همچنین در رأی صادر شده اعلام کرده‌اند که آقای شجاعی در فضای مجازی به داور افترا زده است. این در حالیست که این بازیکن بیش از یک سال است که با رسانه‌ها گفت‌وگویی نداشته و بعد از بازی با گل گهر هیچگونه اظهار نظری نکرده است. همه شجاعی را می‌شناسند و می‌دانند که این بازیکن ارزنده فوتبال کشورمان اهل شلوغ‌بازی و چنین کارهایی نیست.

سرپرست باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: بعد از ابلاغ رأی کمیته انضباطی شوکه شده و سریعاً با ارسال نامه‌ای، اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کردیم و قویاً موضوع محرومیت شجاعی را پیگیری می‌کنیم و انتظار می‌رود کمیته استیناف محرومیت این بازیکن را به طور کامل ببخشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان