تاریخ انتشار: 1398/12/04 23:13
کد خبر: 69848

بازی بدون تماشاگر خیلی بد است/مسوولان باید یک تصمیم خوب می‌گرفتند!

هافبک استقلال مدعی است که سلامت بازیکنان هم اهمیت زیادی دارد و باید مسوولان تصمیم مناسبی برای آن می‌گرفتند.
بازی بدون تماشاگر خیلی بد است/مسوولان باید یک تصمیم خوب می‌گرفتند!

علی کریمی، هافبک استقلال درباره دیدار مقابل ذوب آهن و نتیجه کسب شده در آن گفت: خیلی خوشحالیم که سه امتیاز مهم را گرفتیم. باید خودمان را بالای جدول نگه داریم و خدا را شکر که اینطور شد. عدم حضور هواداران یک پوئن منفی بود چرا که حضور آنها می توانست به ما کمک کند.

وی در واکنش به سوالی که سپاهان در بازی با پرسپولیس به خاطر عدم حضور هوادارانش به میدان نرفته گفت: من نمی توانم درباره آنها نظر بدهم. وقتی شیوع بیماری است همه بازی ها باید لغو می شد. بازی بدون تماشاگر خیلی بد است و مسوولان باید یک تصمیم خوب می‌گرفتند.

وی درباره اینکه بازیکنان هم در معرض خطر هستند و نباید بازی برگزار می شد گفت: همه می دانند اگر کسی این بیماری را داشته باشد تا مدتی نشان نمی دهد. اینکه با هم در ارتباط داشته باشیم امکان خطر را افزایش می دهد. باید تصمیمی گرفته شود که به ضرر بازیکنان و مردم هم نشود.

کریمی درباره حضور اسکوچیچ در سمت سرمربیگری تیم ملی گفت: فکر می کنم اسکوچیچ در تیم هایی که حضور داشته علیرغم اینکه قدرتمند نبوده، نتایج خوبی گرفته چه نفت آبادان و ملوان و فولاد. هم نتایج خوبی گرفتند و هم

هافبک استقلال درباره شرایط خودش و اینکه گمانه زنی درباره عدم حضور او برابر ذوب اهن نیز گفت: در مورد خودم هشت روز تمرین نکردم و سرماخوردگی شدیدی داشتم. امروز به خاطر تیم و کمبود بازیکنان و مصدومان هر چه داشتم در زمین گذاشتم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zajo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات دکتر ستوده در خصوص مصدومیت‌های بازیکنان استقلال