تاریخ انتشار: 1398/12/04 22:51
کد خبر: 69852

اسماعیلی فر:خیلی از مربی‌ها آرزو داشتند که بازیکنان ذوب‌آهن را داشته باشند

دانیال اسماعیلی فر بعد از شکست ذوب‌آهن برابر استقلال سخنان تندی را علیه میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی این تیم مطرح کرد.
اسماعیلی فر:خیلی از مربی‌ها آرزو داشتند که بازیکنان ذوب‌آهن را داشته باشند

دانیال اسماعیلی فر بعد از شکست ذوب‌آهن به استقلال در جمع خبرنگاران گفت: من داور نیستم راجع به داوری نظر بدهم ولی در آن صحنه عصبی شدم و فقط امیدوارم تصمیمی که گرفته است درست باشد. به نظرم جالب نبود دو روز قبل از بازی داور را عوض کنند. گل اول استقلال آفساید بود و همه دیدند و ما هم در رختکن دیدیم. همان گلی که استقلال به ثمر رساند ما هم ثبت کردیم. بیشتر از این نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم چون کارشناس نیستم.

وی در ادامه سخنان تندی را علیه میودراگ رادولوویچ مطرح کرد و گفت: ما در چهار بازی شش امتیاز گرفته‌ایم و نسبت به نیم فصل اول تغییری نداشتیم. به نظر من مربی زمان نمی‌خواهد ما را بشناسد باید ما را باور کند. وقتی روز قبل از بازی یک سری حرف‌ها می‌زند و می‌گوید ما شرایط حضور در بین 5 تیم مدعی را نداریم؛ مسئولان باشگاه باید به او بگویند که این تیم شش ماه قبل تنها نماینده ایران در آسیا بوده است. همین یتم نایب قهرمان آسیا شده است و کلی از مربی‌های ایرانی دوست دارند که در ذوب‌آهن باشند. آقای یحیی گل محمدی که سرمربی پرسپولیس شده روزی مربی ذوب‌آهن بوده است. کدام مربی هست که بازیکنان ما را نخواهد؟ کل لیگ بازیکنان ذوب‌آهن را می‌خواهد. ایشان برخی مسائل را در رسانه‌ها مطرح کرد و من مجبورم در رسانه‌ جواب بدهم. وقتی این مسائل را می‌گوید به بازیکنان برمی‌خورد. اگر من بازیکن ضعیفی هستم ولی در تیم هستم و ایشان هم مربی همین تیم است. باید مستقیم با خود ما حرف بزند. وقتی می‌گوید که من آرزو داشتم فلان بازیکن را داشته باشم من هم به ایشان جواب می‌دهم که خیلی از مربی‌ها آرزو داشتند که بازیکنان ذوب‌آهن را داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n96x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسماعیلی‌فر برای بازی مقابل استقلال مشکلی ندارد!