تاریخ انتشار: 1395/05/28 14:14
کد خبر: 267015

کارخانه: تیم ملی والیبال در المپیک عملکرد خوبی داشت

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: عملکرد تیم ملی در المپیک 2016 ریو که نخستین حضور خود را تجربه می کرد، خوب بود
کارخانه: تیم ملی والیبال در المپیک عملکرد خوبی داشت

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،تیم ملی والیبال ایران با کسب عنوان پنجم مشترک به کار خود در سی و یکمین دوره بازی های المپیک پایان داد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره عملکرد ملی پوشان ایران در المپیک گفت: در مجموع عملکرد والیبال ایران در المپیک خوب بود. البته می توانست از این هم بهتر باشد، اما والیبال ایران تاکنون تجربه حضور در المپیک را نداشت.

مصطفی کارخانه با اشاره به صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله یک چهارم نهایی گفت: خوشبختانه در دور مقدماتی در گروه خوبی بودیم و با شکست کوبا و مصر راهی مرحله یک چهارم نهایی شدیم. مسابقات تیم ایران مقابل لهستان در دور مقدماتی هم خیلی خوب بود.

وی به ضرورت بررسی کارشناسی عملکرد تیم ملی در المپیک اشاره کرد و گفت: برای اینکه در آینده حضور موفق تری در المپیک داشته باشیم، باید عملکرد فنی تیم در نشست های تخصصی نیز بررسی شود تا نقاط ضعف و قوت مشخص و برای المپیک 2020 ره آورد این نشست ها استفاده کرد.

تیم والیبال بانک سرمایه شنبه شب برای حضور در جام باشگاه های آسیا راهی میانمار می شود، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره این مسابقات گفت: با نگرانی برای رقابتهای قهرمانی باشگاه های آسیا به میانمار می رویم.

مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه درباره  حضور تیمش بدون  ملی پوشان المپیکی اظهار کرد: کاری نمی شود کرد. به خاطر حضور تیم در المپیک مجبور بودیم . اما امیدوارم در دور دوم ملی پوشان به تیم برسند. البته تیم دوم هم بد نیست. با این حال کار تیم ما سخت می شود.

سرمربی بانک سرمایه با تاکید بر اینکه نباید سخت گرفت، گفت: خدا کمک می کند. اگر کار را سخت بدانیم ، سخت هم می شود. ملی پوشان هم برسند خسته هستند. از طرفی به خاطر بازی در المپیک دیگر انگیزه زیادی برای بازی در قهرمانی باشگاه های آسیا ندارند. کارخانه درباره  شروع رقابت ها یک روز بعداز المپیک نیز گفت: باید مسابقات را یک هفته عقب می انداختند. خوشبختانه سرپرست مسابقات درخشنده است و می تواند به تیم کمک کند. از طرفی ایران همیشه پر افتخار بوده است .

سرمربی تیم بانک سرمایه با اینکه تیمش ناهماهنگ است اما معتقد است: به خاطر نبود بازیکنان، هنوز تیمم با پاسورم هماهنگی ندارد. اما تیم می رود و با قهرمانی برمی گردیم. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از دوم تا دهم شهریورماه به میزبانی میانمار پیگیری خواهد شد. 16 تیم از قاره آسیا در این رقابت ها حضور دارند که مسابقات دور مقدماتی خود را در چهار گروه پیگیری می کنند.

تیم والیبال بانک سرمایه در سه روز دور مقدماتی به ترتیب به مصاف نمایندگان قزاقستان، مالزی و هنگ کنگ می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oglrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داورزنی:طی 10 سال از ششمی آسیا به پنجمی المپیک رسیدیم
موفقیت در ریو آغاز راهی جدید است برای آینده بهتر؛