تاریخ انتشار: 1395/05/28 02:38
کد خبر: 267080

توکلیان: آزادکاران در آمادگی کامل هستند

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به آمادگی کامل آزادکاران ایران برای حضور در المپیک 2016 گفت: اجازه ندادیم کشتی‌گیران ما از زمانی که وارد ریو شده‌اند اصلا به مواردی مانند کسب مدال و حواشی وارد شوند تا مبادا تمرکزشان را از دست بدهند.
توکلیان: آزادکاران در آمادگی کامل هستند

به گزارش سرویس کشتی فرتاک ورزشی، امیر توکلیان درباره انتظارات مردم از آزادکاران ایران در المپیک اظهار کرد: بچه‌های ما ۴ جلسه در ریو تمرین کردند و پنج‌شنبه رحیمی و حسن یزدانی وزن‌کشی می‌کنند تا جمعه رقابت خود را آغاز کنند. ما سعی کردیم کشتی گیرانمان را از جو المپیک و نتایج آن دور نگهداریم تا دچار استرس نشوند و تمرکزشان به هم نریزد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: کار کشی‌گیران ما فقط رفتن بر سر تمرین، رستوران و خوابگاه بوده و اگر دقت کرده باشید اصلاً کشتی‌گیران ما را در دهکده بازی‌ها نمی بینید چرا که هدف و ذهنشان فقط معطوف به کسب نتیجه در المپیک است تا مزد زحماتشان را بگیرند. قطعاً جو المپیک سنگین است و رقبای قدرتمندی حضور دارند و فشار بسیار زیاد است اما ما سعی کردیم محیط را آرام کنیم و حاشیه‌ای نداشته باشیم. انشالله حادثه‌ای رخ ندهد و ناداوری و اعمال نفوذ کشورهای قدرتمند را نداشته باشیم تا حقی از کشتی‌گیران ما ضایع نشود و مزد زحماتشان را بگیرند. شک نکنید آزادکاران همگی آماده‌اند با تمام وجود برای کسب افتخار و شاد کردن مردم به مصاف حریفاشان بروند.

وی درباره آخرین وضعیت رضا یزدانی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران نیز گفت: او می‌داند آشیل پایش پاره است. قبول کرده با این وضعیت باید کشتی بگیرد و به مدال برسد. این موضوع برای ما و خادم آنقدر قابل قبول بود که نامش در بین آزادکاران اعزامی به المپیک قرار گیرد. یزدانی هم روز گذشته با حریف ازبک یک تمرین بسیار خوب برگزار کرد و شاریط بدنی خوبی دارد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او باید بعد از ۱۲ سال حضور در تیم ملی به حقش برسد و مدال المپیک را بگیرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره نتایج بسیار ضعیف فرنگی‌کاران ایران در المپیک و انتقادها از محمد بنا نیز خاطرنشان کرد: باید به محمد بنا و کادرش بخاطر زحماتشان خسته نباشید بگویم. توقعات از کشتی بالا رفته است. ما ۷ مدال کشتی‌فرنگی در المپیک داریم که ۵ مدال را کادر محمد بنا بدست آورده است. ما همیشه دنبال این بودیم در کشتی فرنگی سهمیه بگیریم اما الان توقع طلا داریم که این خیلی خوب است. ولی باید ببینیم امکانات اولیه را برای کشتی فرنگی مهیا کرده‌ایم و آیا بعد از المپیک لندن کاری برای کشتی فرنگی ما شده است. باید یکسری مسایل بعد از المپیک مطرح شود. به کشتیگیران فرنگی و مخصوصاً حمید سوریان عزیز خسته نباشید می گویم و خدا را شکر می کنیم که باز هم توانستیم همین دو مدال برنز را هم در کشتی فرنگی بدست بیاوریم.

منبع: ایسنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezw9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشک‌های روزبهانی و دلداری سجادی و هاشمی به بوکسور کشورمان