//
کدخبر: ۲۴۵۵۱۷ //

واکنش مدیر روابط عمومی پرسپولیس به ماجراهای استوکس

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد حواشی اخیر این تیم در سفر اخیر به امارات و ماجراهای استوکس واکنش نشان داد.

واکنش مدیر روابط عمومی پرسپولیس به ماجراهای استوکس
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین قدوسی در خصوص حاشیه‌های ایجادشده بابت غیبت آنتونی استوکس در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن قرار بود جمعه در تمرین حاضر شود، اما نیامد و یحیی گل‌محمدی هم او را در اختیار کمیته انضباطی قرار داد و متأسفانه امروز هم او به ایران بازنگشته اما نماینده او به باشگاه گفته که او فردا در تهران است.

وی افزود: او باید پس از بازگشت به باشگاه پاسخگو باشد و دلیل غیبتش را بگوید. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و این اخبار ضد و نقیضی که در مورد استوکس منتشر می‌شود صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی این باشگاه در خصوص اینکه گفته می‌شود استوکس اعلام کرده به دلیل بیماری کرونا نمی‌خواهد به ایران بازگردد، عنوان کرد: نمی‌خواهم به این شایعات ورود کنم. ما با استوکس قرارداد محکمی بسته‌ایم و خود بازیکن نیز این را می‌داند و باید در تمرینات حضور پیدا کند. پرسپولیس 7 بازی سخت در آینده دارد و شروع بازی‌های ما در نیم فصل دوم با این دیدارهای سخت است.

قدوسی تأکید کرد: دقیقا با تیم‌هایی بازی داریم که اکثرا جزو مدعیان قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیا هستند. در این بین بازی‌های خارج از خانه هم داشته‌ایم، نظر کارشناسان هم بر این بوده که گل اول استقلال در دربی و گل اول الدحیل خطا بوده و این مسأله هم روی تمرکز تیم تأثیر گذاشته است. حتی اخراج ترابی در دقیقه 41 هم دارای ابهاماتی است.

وی ادامه داد: در 37 روز پرسپولیس باید 8 بازی سخت انجام دهد اما ایمان داریم که شرایط تیم بهتر می‌شود،‌هواداران باید متحد شوند و حمایت خود را پررنگ‌تر کنند. تیمی که 3 فصل متوالی قهرمان شده و عده‌ای نمی‌خواهند این قهرمانی تکرار شود، از طرفی قرعه پرسپولیس هم در این فصل سخت بوده، فشردگی بازی‌ها هم مزید بر علت شده، اما این را بدانید که پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی در لیگ است و جبران اختلاف 2 امتیازی در آسیا برای این تیم پرتوان کار سختی نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص حاشیه‌هایی که بابت سفر اخیر این تیم به امارات پیش آمده، تأکید کرد: پرسپولیس در این سفر هیچ حاشیه‌ای نداشت و متأسفانه عده‌ای با حاشیه‌سازی‌های کذب می‌خواهند آرامش را از ما بگیرند. هواداران باید هوشیار باشند و بدانند که از این حاشیه‌ها، تیم متضرر می‌شود. در این چند روز تلاش برای ایجاد حاشیه بیشتر شده و این اتفاقات کاملا ملموس است اما اگر هواداران متحد باشند، این حاشیه‌ها بی‌اثر خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۵۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان