//
کدخبر: ۲۴۴۶۴۰ //

پرسپولیس محکوم به برد شارجه است

کارشناس فوتبال ایران گفت: بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مثل زنجیر به هم ربط دارند و هر نتیجه می‌تواند برای تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات اهمیت داشته باشد.

 پرسپولیس محکوم به برد شارجه است
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزاد آشوبی درباره بازی سه شنبه هفته جاری پرسپولیس مقابل شارجه امارات در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس توان بیشتری از حریف اماراتی خودش دارد. این تیم با توجه به باخت مقابل الدحیل محکوم به پیروزی مقابل شارجه امارات است.

هافبک پیشین پرسپولیس با اشاره به شکست ۲ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی مقابل الدحیل قطر اذعان داشت: الدحیل تیم فوق العاده خوبی بود و قطعا به مراحل بالاتر خواهد رفت. آنها از لحاظ تاکتیک تیمی و تکنیک فردی قدرت بسیار زیادی دارند.

آشوبی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس از پتانسیل موجود خود نهایت استفاده را ببرد. شارجه با توجه به اینکه مثل پرسپولیس در هفته اول باخته است قطعا تهاجمی بازی می کند اما من باز هم توان شاگردان گل محمدی را بیشتر از میزبان می دانم.

وی درباره شیوه بازی پرسپولیس با یحیی گل محمدی اظهار داشت: پرسپولیس نیاز به برنامه ریزی در زمان های متفاوت از بازی دارد. این تیم وقتی مقابل الدحیل غافلگیر شد برنامه خاصی برای جبران نداشت.

کارشناس فوتبال ایران افزود: شناخت کادر فنی از بازیکنان خود و حتی رقیبان پرسپولیس می تواند کمک زیادی به بلوغ تاکتیکی آنها داشته باشد. پرسپولیس در لحظات سخت بازی، نیاز به تصمیم گیری های مهم دارد. شکل بازی باید به گونه ای پیش برود که بلوغ تاکتیکی را در مسیر مربیگری آقای گل محمدی با پرسپولیس را شاهد باشیم.

آشوبی در خصوص شانس پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی تاکید کرد: بازی های مرحله گروهی مثل دانه های یک زنجیر به هم ربط دارند. هر نتیجه ای در صعود تیم ها به مرحله بعدی نقش مهمی دارد. شاید پرسپولیس مقابل شارجه ببازد ولی این به معنی پایان شانس برای صعود به مرحله بعدی نیست.

​هافبک سرخپوشان درباره فشردگی بازی باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا افزود: وقتی درباره این موضوع صحبت می کنیم دنبال توجیه هستیم و می گوییم غیرحرفه ای هستیم. فکر می کنم پرسپولیس با لیست فعلی بازیکنانی که در اختیار دارد باید در تمام این بازی ها موفق شود و نباید دنبال توجیه باشد. به نظرم نیمکت نشینان پرسپولیس با هنر سرمربی این تیم می توانند به نتیجه گیری پرسپولیس کمک کنند.

وی در خصوص انتقاد از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی تصریح کرد: من مخالف این موضوع هستم که کت تیم ملی برای اسکوچیچ بزرگ است. اسکوچیچ نسبت به گزینه های داخلی که مطرح شده بود خیلی بهتر است. البته که من هم مثل ایرانی ها دوست داشتم مربی نامدار و مطرح به جای اسکوچیچ انتخاب شود اما باید شرایط مالی و مشکلات انتقال ارز از داخل به خارج را نیز بررسی کرد.

آشوبی در پایان خاطرنشان کرد: اسکوچیچ قطعا توان ایجاد همبستگی در رختکن تیم ملی را دارد. کارنامه مربیگری او درخشان است و از پس بازیکنان تیم ملی بر می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان