//
کدخبر: ۲۴۴۴۹۱ //

اطمینان سران سیتی از ماندن گواردیولا و ستاره‌ها با وجود ۲ سال محرومیت

مسئولان منچسترسیتی باور دارند که پپ گواردیولا و ستاره‌های سیتی در این تیم خواهند ماند.

اطمینان سران سیتی از ماندن گواردیولا و ستاره‌ها با وجود ۲ سال محرومیت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دیلی میل، کمیته انضباطی یوفا اعلام کرد منچسترسیتی در دو فصل آینده حق حضور در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد و همچنین ۳۰ میلیون یورو نیز باید جریمه مالی بپردازد. با این حال سران این تیم باور دارند پپ گواردیولا و ستاره‌های سیتی با وجود این محرومیت، در تیم باقی خواهند ماند.

البته سیتی به این رای اعتراض کرده و قرار است دادگاه عالی ورزش به این پرونده رسیدگی کند. در صورتی که دادگاه عالی ورزش این رای را تایید کند، تیم پپ گواردیولا در دو سال آینده حق حضور در لیگ قهرمانان را ندارد.

رحیم استرلینگ به اولین ستاره سیتی تبدیل شده که آینده خود را به طور علنی به این باشگاه وابسته می‌کند. رئال مادرید تابستان امسال به دنبال جذب این بازیکن بود ولی این بازیکن اعلام کرد که می‌خواهد در این تیم باقی بماند.

بندی در قرارداد پپ گواردیولا وجود دارد که این مربی می‌تواند در پایان فصل از این تیم جدا شود ولی باید دید مربی اسپانیایی چه تصمیمی خواهد گرفت و تا پایان قراردادش که پایان سال آینده است در اتحاد باقی می‌ماند یا خیر.

با این حال سوریانو از مدیران باشگاه سیتی عقیده دارد گواردیولا و ستارگانش حتی با وجود این محرومیت نیز در تیم خواهند ماند و به فکر جدایی نخواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۴۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان