//
کدخبر: ۲۴۳۴۵۸ //

پیشنهاد جالب لیورپول برای تمدید قرارداد فان دایک

باشگاه لیورپول در حال آماده‌سازی مقدمات تمدید قرارداد فیرجیل فان‌دایک با پیشنهادی جالب است.

پیشنهاد جالب لیورپول برای تمدید قرارداد فان دایک
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از تایمز، طبق گزارش‌ها، لیورپول با ارائه پیشنهاد به مدافع هلندی، قرارداد جدیدی به ارزش ۵۰ میلیون پوند، برای  ویرجیل فان دایک مدافع هلندی خود آماده کرده است.

دیلی میل گزارش می‌دهد که فان دایک که در ژانویه ۲۰۱۸ با قراردادی ۵ ساله از ساوتهمپتون به این باشگاه پیوست، قرار است یک قرارداد ۵ ساله دیگر را با تیم لیورپول امضا کند.

دستمزد فعلی وی با مبلغ ۱۲۵ هزار پوند به حدود ۱۵۰ هزار پوند افزایش می‌یابد و این مساله باعث می‌شود که حضور این بازیکن در لیورپول برای سال‌ها تضمین شود و خیال قرمزها برای خط دفاع خود راحت شود. اعتقاد بر این است که توافق جدید برای فان دایک با توجه به تأثیر عظیمی که این هلندی از زمان ورودش  ارائه داده است، به عنوان "اولویت" برای باشگاه لیورپول در نظر گرفته شده است.

فصل اول حضور او در حالی اتفاق افتاد که او به اتفاق آرا ادعا کرد جایزه بازیکن سال را در حالی به دست آورد که لیورپول نتوانست به قهرمانی دست یابد.

فان دایک هر دقیقه فصل جاری را در لیگ برتر بازی کرده است و به نظر می‌رسد این باشگاه برای کسب اولین عنوان قهرمانی در لیگ برتر، رکوردی را در کل این رقابت‌ها به ثبت برساند.

بهترین بازیکن فصل قبل اروپا هنوز واکنشی به تمدید قرارداد خود نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان