//
کدخبر: ۲۴۲۷۲۱ //

بررسی عملکرد بیرانوند و حسینی در دربی

سنگربان پرسپولیس در دیدار برابر استقلال می توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد اما نمی توان او را مقصر از دست رفتن امتیازات این بازی دانست. حسینی هم شرایطی مشابه را داشت.

بررسی عملکرد بیرانوند و حسینی در دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس با دروازبانی بیرانوند در دیدار حساس برابر استقلال به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد. سرخ پوشان پایتخت در حساس ترین دیدار هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از استقلال پذیرایی کرد.

پرسپولیس در این بازی دو بار عقب افتاد اما هر دو بار جبران کرد و در نهایت تساوی را به دست آورد که برای بازیکنان و هواداران حکم پیروزی را داشت چرا که باعث شد تا همچنان سرخ پوشان با توجه به تساوی سپاهان و تراکتور و شکست پدیده اختلاف خود را با مدعیان حفظ کنند.

در این دیدار بازهم بیرانوند در ترکیب اصلی به میدان رفت و یحیی گل محمدی ترجیح داد که با وجود نمایش درخشان رادوشویچ در نیم فصل نخست به او بازی ندهد.

بیرانوند در این دیدار دو گل دریافت کرد. او روی یکی از گل های مقصر بود اما یک سوپر واکنش هم از خود نشان داد تا به نوعی آن گل را جبران کرده باشد.

روی گل نخست مقصر اصلی محمد انصاری بود که دفاع توپ ناامید کننده ای داشت و در برگشت هم مدافعان نتوانستند توپ را دفع کنند تا دروازه سرخ پوشان باز شود.

در صحنه گل دوم پرسپولیس هم اشتباه چند بازیکن باعث شد تا آبی پوشان به گل برسند؛ از کامیابی نیا و شیری گرفته تا بیرانوند و محمد انصاری. سنگربان پرسپولیس می توانست واکنش بهتری روی این گل از خود نشان دهد اما او توپ را رها کرد تا مطهری روی غفلت انصاری و بیرانوند به راحتی دروازه را باز کند و استقلال برای دومین بار پیش افتد.

البته سنگربان باتجربه پرسپولیس روی شوت دیدنی مهدی قائدی یک سوپر واکنش را از خود نشان داد تا اجازه ندهد که این ستاره جوان گلزنی کند.

از طرف دیگر سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان پایتخت عملکردی شبیه به بیرانوند را داشت. او هم روی گل نخست مقصر بود و خروج اشتباهی داشت اما در گل دوم واکنش خوبی از خود نشان داد و نبوغ بشار رسن باعث شد تا دروازه استقلال در دقایق پایانی باز شود.

سنگربان آبی پوشان پایتخت هم با وجود آنکه دو گل دریافت کرد اما چند واکنش خوب داشت و البته خوش شانس بود که در دقایق پایانی ضربه ایستگاهی استوکس با اختلاف اندکی به بیرون رفت تا این بازی با تساوی به پایان رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان