//
کدخبر: ۲۴۲۴۷۴ //

گل گهر با بازی مستقیم دفاع تراکتور را تحت فشار قرار داد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: به جز دقایق اولیه، بازی امروز با گل گهر مسابقه خوب و با کیفیتی بود و گل گهر با بازی مستقیم خط دفاعی تراکتور را تحت فشار قرار داد.

گل گهر با بازی مستقیم دفاع تراکتور را تحت فشار قرار داد
به گزارش فرتاک نیوز،

ساکت الهامی شامگاه جمعه ۱۸ بهمن‌ماه در نشست خبری پس از تساوی مقابل گل گهر سیرجان افزود: بازی امروز هر چه به دقایق پایانی خود نزدیک شد، از کیفیت بیشتری برخوردار بود.

وی ادامه داد: در دقایقی که در زمین بازی برتر را داشتیم گل را خوردیم اما با وجود اخراج یکی از بازیکنان، توانستیم نتیجه را به تساوی بکشانیم.

الهامی در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با دلیل اخراج مسعود شجاعی گفت: گرچه در صحبت با شجاعی، او از دلیل اخراجش اظهار بی اطلاعی کرد اما نمی تواند دلیل اخراج شجاعی فحاشی و توهین به داور باشد.

وی جایگاه فوتبال استان کرمان را رفیع خواند و افزود: امیدوارم گل گهر به عنوان نماینده استان کرمان در لیگ برتر باقی بماند چرا که فوتبال استان و سیرجان آنهم با داشتن امکانات ورزشی و نیز رسانه هایی فعال، رفیع تر از آن است که از لیگ برتر سقوط کند.

مسابقه امروز دو تیم گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، با نتیجه تساوری یک بر یک در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به پایان رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان