//
کدخبر: ۲۴۱۹۷ //

نه با امید ابراهیمی مذاکره کرده‌ایم نه با منشا

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:کرانچار مربی بسیار خوبی است و من به توافق با او خیلی امیدوار هستم.

نه با امید ابراهیمی مذاکره کرده‌ایم نه با منشا

به گزارش فرتاک نیوز، مهدی اخوان در خصوص دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: قطعا بازی بسیار سخت و حساسی خواهیم داشت. استقلال میزبان است و به خوبی از حضور هوادارانش استفاده خواهد برد. ما هم در تهران غریبه نخواهیم بود و هوادارانمان ما را تنها نخواهند گذاشت.

 

وی تصریح کرد: در دیدارهای اخیر روند رو به رشدی در کسب امتیاز داشتیم و امیدوارم با برتری مقابل استقلال پایان خوشی داشته باشیم. پیروزی مقابل استقلال ما را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار خواهد کرد و مطمئناً با توجه به این شرایط تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد.

 

سرپرست تیم سپاهان در خصوص مصدومیت حسن‌زاده گفت: متاسفانه حسن‌زاده دچار مصدومیت شد و قطعا جای او در مقابل استقلال خالی خواهد بود. امیدوارم هر چه زودتر این بازیکن مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و در ترکیب سپاهان به میدان برود.

 

اخوان با تمجید از استقلال اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و همیشه نیز بزرگ بوده است. این تیم در حال حاضر از جوانان خوبی بهره می‌برد و عملکرد بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشته است. امیدوارم فردا (پنجشنبه) شاهد دیداری جوانمردانه، زیبا و تماشاگر پسند باشیم و در نهایت نیز ما برنده شویم.

 

وی در خصوص وضعیت آینده همکاری کرانچار با سپاهان گفت: کرانچار و مسئولان باشگاه تا به امروز چندین جلسه را در خصوص تمدید قرارداد برگزار کردند. هم کرانچار و هم باشگاه خواسته‌هایی دارند که نیاز به زمان برای صحبت در خصوص آنها است. امیدوارم ظرف روزهای آینده این توافق حاصل شود و مجددا شاهد همکاری این مربی با سپاهان باشیم.

 

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد کرانچار خواستار مبلغ سنگینی برای تمدید قرارداد خود شده است، تصریح کرد: قطعا دو طرف در خصوص مسائل مالی نیز صحبت می‌کنند. من در جریان ریز مبلغ درخواستی او نیستم اما امیدوارم هر چه سریع‌تر تفاهم برای ادامه همکاری حاصل شود.کرانچار مربی بسیار خوبی است و من به توافق با او خیلی امیدوار هستم.

 

اخوان در پایان در خصوص شایعاتی که مبنی بر پیشنهاد این باشگاه به گادوین منشا و امید ابراهیمی منتشر شده است، به تسنیم گفت: تمام اینها شایعه است و هیچ صحبتی با این بازیکنان نشده است. هنوز فصل به پایان نرسیده و تا زمانی که بازیکن در هیئت فوتبال حاضر نشود نمی‌توان از حضور او صحبت کرد. هیچ مذاکره‌ای از طریق ما با این بازیکنان نشده اما اینکه باشگاه به بازیکنی پیشنهاد داده باشد من در جریان نیستم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان