//
کدخبر: ۲۴۱۹۳ //

یک روز آخر سرنوشت‌ساز دیگر برای منصوریان

علیرضا منصوریان سرمربی کنونی تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ های چهاردهم و پانزدهم همراه نفت تهران تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ داشت.

یک روز آخر سرنوشت‌ساز دیگر برای منصوریان

به گزارش فرتاک نیوز، روز پنج شنبه دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند؛ دیداری که ناخودآگاه همه را به یاد بازی هفته سی ام لیگ چهارم و مصاف دو تیم مدعی نفت تهران و تراکتورسازی می اندازد. در آن مسابقه تیم نفت تهران ابتدا گل اول بازی را به ثمر رساند ولی در ادامه 3 گل دریافت کرد تا تراکتورسازی در آستانه کسب اولین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر قرار داشته باشد، اما با اخراج آندرانیک تیموریان شاگردان منصوریان به بازی برگشتند و موفق شدند دو گل خورده را جبران کنند. گذشته از حواشی خاص آن دیدار که هنوز هم دلایل آن مشخص نشده است، نفت تهران با به تساوی کشاندن بازی تنها باعث عدم قهرمانی تراکتورسازی شد و سپاهان با پیروزی در مقابل سایپا جام قهرمانی را به خانه برد.

 

علیرضا منصوریان سال گذشته نیز در مقابل پرسپولیس این کار را تکرار کرد. شاگردان منصوریان در لیگ پانزدهم امیدی به قهرمانی نداشتند، اما با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باعث شدند تا این تیم در هفته پایانی قافیه را به رقیب خود استقلال خوزستان واگذار کند.

 

البته امسال منصوریان با استقلال تهران در روز پایانی تاثیری در قهرمانی نخواهد داشت و برای تثبیت عنوان نائب قهرمانی به مصاف سپاهان می رود، اما همانطور که اشاره شد در دو فصل گذشته منصوریان چهره اول در مشخص شدن قهرمان لیگ بوده است؛ نقشی که در لیگ شانزدهم تداوم نداشت.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان