//
کدخبر: ۲۴۱۸۷۷ //

پیش بینی پیشکسوت سرخ پوشان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: مطمئن باشید پرسپولیس، مثل بازی رفت برنده این دربی می‌شود و ۳، ۲ هفته زودتر از پایان لیگ هم قهرمان خواهد شد.

 پیش بینی پیشکسوت سرخ پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

ضیا عربشاهی در خصوص شرایط تیم فوتبال  پرسپولیس  در آستانه  دربی ۹۲ ، اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر بهترین وضعیت را دارد. ابتدای فصل و زمانی که کالدرون سرمربی تیم بود، پرسپولیس فرازونشیب زیادی داشت، اما هرچه به نیم‌فصل نزدیک شدیم شرایط بهتر شد. با این حال ما توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم.

وی افزود: با آمدن یحیی گل‌محمدی هم وضعیت از قبل بهتر شد. در حال حاضر پرسپولیس علاوه بر بازیکنان باکیفیت در زمین، نیمکت قوی هم در اختیار دارد. یحیی قبلا خودش را در تیم‌های مختلف اثبات کرده و هم خود و هم کادرش همه پرسپولیسی و فرزند این تیم هستند. از طرفی فکر می‌کنم استقلال هم تیم خوبی است. آنها با استراماچونی قوی شده بودند، اما مجیدی هم توانسته نتایج مطلوبی کسب کند.

 مثل بازی رفت برنده این دربی می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: مطمئن باشید پرسپولیس، مثل بازی رفت برنده این دربی می‌شود و ۳، ۲ هفته زودتر از پایان لیگ هم قهرمان خواهد شد. بازیکنان جدید و قدیمی روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند و اوساگونا هم در بازی با صنعت نفت نسبت به بازی اولی که انجام داد پیشرفت کرده بود. استوکس هم بازیکن فوق‌العاده‌ای است. زمانی که او در تراکتور بود، علاقه زیادی به تماشای بازی‌های این مهاجم ایرلندی داشتم.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: تنها خواهشی که در آستانه دربی دارم از هواداران دو تیم، خصوصا پرسپولیسی‌ها است. از آنها می‌خواهم فقط تیم خود را تشویق کنند و با رفتار‌های خود به ضرر تیم محبوب‌شان کار نکنند. مطمئن باشید بازی خوبی را می‌بینیم، چون دو تیم فوتبال باکیفیتی بازی می‌کنند و حیف است این دیدار درگیر حواشی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان