//
کدخبر: ۲۴۱۷۷ //

تصمیم انتحاری برانکو/ ستاره ها نیمکت نشین می شوند!

پرسپولیس را در بازی پایانی اش در لیگ برتر که در برابر سیاه جامگان خواهد بود متفاوت خواهیم دید به این خاطر که برانکو تصمیم گرفته بزرگ ترهای تیمش را نیمکت نشین کند.

تصمیم انتحاری برانکو/ ستاره ها نیمکت نشین می شوند!

به گزارش فرتاک نیوز، بازی با سیاه جامگان برای تیم پرسپولیس تشریفاتی است به این خاطر که سرخپوشان قهرمان شده اند و حتی قهرمانی اشان را هم جشن گرفته اند اما سه امتیاز این بازی برای سیاه جامگان حیاتی است چرا که در صورت کسب آن می تواند بخت ادامه حضور در جمع تیم  های لیگ برتری را داشته باشد.

 

شاید بعد از تنش های به وجود آمده میان بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم در بازی با ذوب آهن این بهترین تصمیم باشد. هر چند استراحت برانکو به ملی پوشانش در بازی با سیاه جامگان موجب خواهد شد آنها با انرژی بیشتری برای بازی با الوحده امارات آماده شوند. در عین حال نمی شود منکر شد این سبب اعتراض تیم صبای قم رقیب سیاه جامگان برای ماندن در جدول بازی ها خواهد شد.

 

علیرضا بیرانوند – سید جلال حسینی، کمال کامیانی نیا، فرشاد احمد زاده، محسن مسلمان، علی علیپور و... از جمله بازیکنانی خواهند بود که در بازی با سیاه جامگان فیکس به میدان نخواهند رفت اما روی نیمکت خواهند بود تا در صورت لزوم به میدان بروند.

 

در این بازی رادوشوویچ مرد شماره یک خواهد بود. حسین ماهینی و محسن ربیع خواه زوج خط دفاعی را تشکیل می دهند. صادق محرمی و محمد امین آرام طبع دفاع های کناری خواهند بود. شهاب کرمی و حمید رضا طاهرخانی در جلوی خط دفاعی بازی می کنند که حمید طاهرخانی به خاطر خصوصیت های تهاجمی اش یک گام جلوتر بازی خواهد کرد. سامان نریمان جهان و احسان علوان زاده دو هافبک دیگر پرسپولیس در این بازی خواهند بود و مهدی طارمی و رضا کرملاچعب هم مهاجمان تیم پرسپولیس در این بازی خواهند بود. مهدی طارمی به این دلیل از ابتدا بازی می کند که شمار گل های خود را افزایش دهد. هر چند آقای گلی او در بازی ها تثبیت شده است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان