//
کدخبر: ۲۴۱۴۵۰ //

برنامه یوونتوس برای جذب بهترین مدافع اروپا

مدافع تیم فوتبال لیورپول در رادار باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

 برنامه یوونتوس برای جذب بهترین مدافع اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

 فیرجیل فن‌دایک، بهترین مدافع اروپا در سال 2019 که روزهای خوبی را در لیورپول سپری می‌کند و تا آستانه کسب جوایز توپ طلای «فرانس فوتبال» و «THE BEST» فیفا هم پیش رفت، ممکن است دوباره تبدیل به گرانقیمت‌ترین مدافع جهان شود.

 نشریه انگلیسی «سان» خبر داد باشگاه یوونتوس در پی به خدمت گرفتن، فیرجیل فن‌دایک با شکستن رکورد نقل‌وانتقالات برای یک مدافع است. طبق این گزارش باشگاه یوونتوس امیدوار است تابستان آینده با پیشنهادی به ارزش 150 میلیون پوند، این مدافع هلندی را به خدمت بگیرد.

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه یوونتوس در فکر ایجاد تغییرات در خط دفاعی خود هستند، این در حالی است که جورجو کیه‌لینی 35 ساله و لئوناردو بونوچی 32 ساله کم‌کم به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شوند.

مدافع هلندی سرخپوشان مرسی‌ساید در سال 2018 در ازای 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان شد، هرچند این رکورد در ادامه با پیوستن هری مگوایر به منچستریونایتد در ازای 85 میلیون پوند شکسته شد.

فن‌دایک 28 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2023 با لیورپول قرارداد دارد، این فصل در 34 بازی از رقابت‌های مختلف، 4 گل برای سرخپوشان مرسی‌ساید به ثمر رسانده و یک پاس‌گل هم به نامش به ثبت رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان