//
کدخبر: ۲۴۱۲۶۱ //

فولاد خوزستان از ۲ پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد

با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد خوزستان با شکایت باشگاه سپیدرود رشت، از دو دوره متوالی نقل‌وانتقالاتی محروم شد.

 فولاد خوزستان از ۲ پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون، آرای جدید خود را صادر کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت مجید ایوبی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 19 میلیون و 620 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمد قاضی نجف‌آبادی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 43 میلیون و 164 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می‌شود.

 * در پرونده شکایت باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه (فولاد خوزستان) به محرومیت از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدید (داخلی و خارجی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل‌وانتقالات محکوم می‌شود. همچنین کمیته وضعیت در مورد الزام محمد بلبلی به پرداخت غرامت، با توجه به عدم مطالبه آن از سوی خواهان، مواجه به تکلیفی نیست.

* براساس رأی صادر شده در پرونده شکایت محمد جلیزی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 228 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ چهار میلیون و 970 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت جواد مولایی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه محکوم به پرداخت 340 میلیون و 600 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ هفت میلیون و 425 هزار و 80 ریال بابت هزینه دادرسی شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به مابقی خواسته خواهان، قرار رد دعوا را صادر کرد.

* با توجه به شکایت غلامرضا دلگرم از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 968 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 64 میلیون و 702 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان