//
کدخبر: ۲۴۱۱۸۱ //

رکورد فوق العاده فرهاد مجیدی در استقلال

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی توانست رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود مقابل نفت مسجدسلیمان در بازی‌های خانگی را حفظ کند و این بار تیم سرسخت و پُرتلاش تارتار را شکست دهد.

 رکورد فوق العاده فرهاد مجیدی در استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد مجیدی در حالی  هشتمین بازی به‌عنوان سرمربی در استقلال را تجربه کرد که توانست به یک برد مهم دیگر مقابل تیمی که در این فصل سخت باخته، به دست آورد و با شرایط خوبی آبی‌ها را آماده مسابقه حساس برابر پرسپولیس کند.

استقلال که پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی و مثل فصل گذشته فرهاد مجیدی را برای سرمربیگری انتخاب کرد، مثل سال قبل از این انتخاب ضرر نکرده و نتایج قابل قبولی در حضور مهاجم سابق خود به دست آورده که می‌تواند امید به موفقیت‌های بیشتر را در دل هواداران این باشگاه بیشتر کند.

در هفته‌های پایانی فصل قبل و بعد از آنکه وینفرد شفر به خاطر دو باخت پیاپی مقابل الهلال عربستان و پدیده مشهد از سمت خود برکنار شد، فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال نشست و در پنج دیداری که روی نیمکت آبی‌ها حضور داشت توانست سه پیروزی و دو تساوی به دست آورد و شکستی نداشته باشد.

برتری مقابل تیم‌های استقلال خوزستان(۴ بر ۲)، سپیدرود رشت(۲ بر یک) و العین امارات(۲ بر یک) و تساوی برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان(صفر- صفر) و الدحیل قطر(یک- یک)، عملکرد فرهاد مجیدی در فصل گذشته به‌عنوان سرمربی استقلال بود، اما او حالا در بازگشت به جمع آبی‌ها توانسته آمار فوق‌العاده‌تری را از خود به جا بگذارد.

مجیدی که با جدایی استراماچونی و بعد از کش و قوس‌های فراوان به استقلال بازگشت، در نخستین بازی توانست به همراه تیمش الکویت کویت را با نتیجه ۳ بر صفر و بعد از آن الریان قطر متمول و پُرستاره را با نتیجه قابل توجه ۵ بر صفر شکست دهد و آبی‌ها را به مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برساند.

اما این نتایج درخشان او صرفا به بازی‌های لیگ قهرمانان ختم نشد و او امشب در دیدار با نفت مسجدسلیمان و با تعویض‌های طلایی خود توانست سرنوشت بازی را به سود استقلال تغییر دهد تا در دیداری که با یک گل عقب افتاده بودند، به پیروزی ۲ بر یک مقابل تیمی که در این فصل تنها یک باخت داشته، برسند.

فرهاد مجیدی که روزگاری با فرارها، شوت‌ها و ضربات دقیق خود گلزنی می‌کرد و موجب شادی تماشاگران استقلال می‌شد، حالا در قامت سرمربی نیز عملکرد قابل دفاعی داشته و در هشت مسابقه توانسته ۶ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورد و شکستی نداشته باشد.

استقلال با مجیدی توانسته در سه دیدار اخیرش ۱۰ گل بزند و تنها یک گل دریافت کند و در مجموعِ هشت مسابقه‌ای که او را به‌عنوان سرمربی داشته، موفق شده ۱۹ گل(۲/۳۷ گل در هر بازی) بزند و تنها ۶ گل دریافت کند.

علاوه بر این، استقلال دیشب با هدایت مجیدی توانست رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود مقابل نفت مسجدسلیمان در بازی‌های خانگی را حفظ کند و این بار تیم سرسخت و پُرتلاش تارتار را شکست دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان