//
کدخبر: ۲۴۰۴۴۶ //
بنگر:

یک پنالتی واضح پارس جنوبی مقابل ذوب‌آهن را نگرفتند/ داماش را مُفت و با یک تماس از بالا خریدند

محسن بنگر، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد که داور دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان، یک پنالتی واضح را برای زردپوشان اعلام نکرد.

یک پنالتی واضح پارس جنوبی مقابل ذوب‌آهن را نگرفتند/ داماش را مُفت و با یک تماس از بالا خریدند
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن بنگر درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و مالکیت توپ در اختیار ما بود، با این حال نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. عملکرد ما در نیمه دوم مسابقه امیدوارکننده بود. از نحوه بازی پارس جنوبی در نیمه دوم راضی بودیم.

وی درخصوص اعتراض اعضای تیم پارس جنوبی به عدم اعلام پنالتی به سود این تیم تصریح کرد: توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد و یک پنالتی کاملاً واضح را برای ما نگرفتند. دستان مدافع ذوب‌آهن باز بود و حالت طبیعی نداشت. امیدواریم این اتفاق در بازی‌های بعدی تکرار نشود. باشگاه به این موضوع اعتراض کرده و امیدوارم برای تیم‌های پایین جدول با دقت بیشتری داوری کنند.

مربی تیم پارس جنوبی با بیان اینکه عملکرد این تیم در 20 روز سپری شده بسیار خوب بوده است، به تسنیم گفت: مربیان قبلی زحمت زیادی برای پارس کشیدند اما پس از اینکه از تیم جدا شدند، تیم برای مدتی دچار سردرگمی بود. همه چیز دارد درست می‌شود و تا هفته‌های آینده، از رده‌های انتهایی جدول هم جدا می‌شویم.

بنگر درخصوص مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه باید در این باره پاسخ دهند اما شنیدم که مشکلات به‌صورت کامل در حال حل شدن است.

وی با گلایه از عدم پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان پیشین تیم کارون اروند خرمشهر گفت: همه چیز در فدراسیون فوتبال گل و بلبل است. داماش گیلانیان در مسابقات بازی می‌کند، کارون اروند منحل شده و حکم دریافت مطالبات در دست ماست. نورشرق گفت مطالبات‌مان را از داماش بگیریم. پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته بود اما با یک تماس باز شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان