تاریخ انتشار: 1395/05/13 15:12
کد خبر: 270222

حمیدرضا فرزانه: تیم گردن کلفتی آماده می‌کنم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز ضمن تاکید بر اینکه یک تیم گردن کلفت آماده می‌کند اظهار کرد شخصیت از دست رفته این تیم ریشه‌دار را به آن برمی‌گرداند
حمیدرضا فرزانه: تیم گردن کلفتی آماده می‌کنم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حمیدرضا فرزانه، در خصوص پذیرفتن هدایت استقلال اهواز اظهار کرد: سال ها بازیکن این تیم بودم و افتخارات خوبی هم با این تیم داشتم. بسیار خوشحالم که دوباره به اهواز برگشتم. خاطرات خیلی خوبی از این تیم دارم و امیدوارم شخصیت از دست رفته این تیم قدیمی و ریشه‌دار را با کمک پیشکسوتان و هوادارانش به آن برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در اولین اقدام خود، بازیکنان تیمش را ممنوع المصاحبه کرد و گفت: به جز خودم، مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه، عوامل دیگر باشگاه و بازیکنان حق مصاحبه با هیچ رسانه‌ای را ندارند. برای اولین بار است که این موضوع را از طریق خبرگزاری ایسنا اعلام می‌کنم. می‌خواهیم کارمان را در آرامش انجام دهیم. این‌جا آمدیم کار بزرگی انجام دهیم و تماشاگران را با استادیوم آشتی دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از حضور شما، تیم بسته شده است و نظرتان در این زمینه چیست، به صحبت پرداخت و گفت: در حال حاضر با بیشتر از 11 بازیکن قرارداد بسته نشده است و اگر این نفرات مدنظر من نباشند، قرارداد آن‌ها فسخ خواهد شد. جا دارد از دوستانی که در این مدت زحمت کشیدند نیز تشکر کنم. امیدوارم با کادر فنی جدید، شخصیت از دست رفته استقلال اهواز را به آن برگردانیم.

فرزانه در ادامه اظهار کرد: طبق نظر خودم یارگیری می‌کنم و احتمال خارج شدن نام بازیکنانی که با آن ها قبل از حضور من قرارداد بسته شده هم زیاد است. باشگاه پای من می‌ایستد و تمام شرایط من را قبول دارد. من هم تا زمان باقی مانده و تا اولین دیدارمان که 17 مردادماه است، فقط می توانم روی بحث روحی و روانی کار کنم. در ادامه نیز باید به بحث تاکتیکی ورود کنم تا ببینم عیار تیم چقدر است.

وی در خصوص شرایط بد اقتصادی باشگاه استقلال اهواز هم گفت: تمام جامعه درگیر این موضوع است. اگر به باشگاه های پول‌دار ایران هم نگاه کنید، آن ها هم بدهی‌های خود را دارند. البته مشکلات ما بیشتر است اما می‌توانیم جوانانی را به فوتبال معرفی کنیم و این دست خودمان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با تاکید بر این که من سعی می کنم یک تیم گردن کلفت آماده کنم تا تماشاگران به استادیوم برگردند، در ادامه عنوان کرد: از مسوولان خوزستان و شخص استاندار، اسپانسرها و کارخانجاتی که در این استان هستند، خواهش می کنم به استقلال اهواز کمک کنند. دست آن ها را می فشارم تا بتوانیم استقلال اهواز را نجات دهیم. 100 درصد یک تیم گردن کلفت درست خواهم کرد.

فرزانه درباره آغاز تمرینات تیمش نیز گفت: تمرینات ما از روز گذشته (سه‌شنبه) زیر نظر من و کادر خودم آغاز شد. همچنین با نظر من، ابراهیم تهامی به کادر فنی اضافه می‌شود. او یکی از افتخارات باشگاه استقلال اهواز است. از باشگاه خواهش کردم در کنار من باشد تا بتوانیم از تجربیات او استفاده کنیم چراکه او می‌تواند خیلی به من کمک کند و وزن تیمی ما را بالا ببرد. امیدوارم بتوانیم یک تیم خوب تا هفته‌های سوم چهارم آماده مسابقات کنیم.

سرمربی جدید استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که به نظرتان استقلال اهواز می تواند لیگ برتری شود نیز گفت: چرا که نه؟! قول می دهم که یک تیم گردن کلفت با هزینه کم درست کنم. قول صعود نمی‌دهم ولی یک تیم خیلی قوی درست می کنم و کارهای بزرگی انجام می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5doa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان- صبای قم/ گل هم می زنند؟!