//
کدخبر: ۲۳۹۸۷۱ //

هیچ چیز جلودار هیولای استقلال نیست

دیاباته در اولین حضور خود در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، شم گلزنی بالایش را یک بار دیگر به رخ کشید.

هیچ چیز جلودار هیولای استقلال نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

در اولین بازی از پلی آف لیگ قهرمانان آسیا استقلال توانست با نتیجه ۳-۰ الکویت را شکست دهد تا این تیم شروعی ایده آل زیر نظر فرهاد مجیدی داشته باشد. در تیم جدید استقلال هم دوباره این شیخ دیاباته بود که همچون نیم فصل اول در نوک خط حمله استقلال می درخشید. دیاباته که در لیگ برتر یکی از مدعیان جدی آقای گلی است، در اولین بازی آسیایی استقلال هم توانست یک بار دیگر توانایی بالای خود در گلزنی را نشان دهد و چندین بار تا آستانه گشودن دروازه الکویت پیش رفت.

این مهاجم در نهایت هم با به ثمر رساندن دو گل کار استقلال برای پیروزی را آسان کرد تا بعد از آن ضربه ایستگاهی وریا هم تیر خلاصی باشد بر پیکر نیمه جان تیم حریف.

در دقیقه ۲۷ و در شرایطی که به نظر دیاباته صاحب یک موقعیت چندان خطرناک نشده بود، این بازیکن توانست با استفاده از تکنیک و قدرت بدنی خود توپ را در بین سه مدافع الکویت در محوطه جریمه در اختیار بگیرد و با گذشتن از سد آنها و زدن یک ضربه آرام و حساب شده گل اول استقلال را به شکلی بسیار زیبا به ثمر برساند.

در دقیقه ۵۳ هم یک بار دیگر با استپ کردن توپ در محوطه جریمه حریف و این بار با شوتی سرکش گل دوم آبی ها را به ثمر برساند.

جالب اینکه برخلاف فیزیک دیاباته که باعث می شود از او انتظار یک مهاجم که تنها با ضربه سرگل می زند را داشته باشیم، اما این بازیکن در بازی برابر الکویت یک بار دیگر نشان داد که بازی با پایش بسیار خوب است و هر دو گل را با پا و روی حرکات خوب خود و خونسردی کشنده اش در مقابل دروازه به ثمر رساند.

این در حالی است که او سرزن قهاری هم به شمار می آید تا به یک مهاجم شش دانگ برای استقلال تبدیل شود. مهاجمی که با گل های متعدد و جشن گلهای خاصش به یک هیولا در خط حمله استقلال تبدیل شده است و قطعا در ادامه فصل هم خطرناک ترین مهره آبی ها در راه گشودن دروازه حریفان خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان