//
کدخبر: ۲۳۹۶۸۲ //

ماهینی و نمایش خوب در سومین پست

حسین ماهینی، کاپیتان دوم پرسپولیس که در تعطیلات زمستانی به نساجی ملحق شده است دیروز و در بازی با پیکان در پست مدافع میانی و در کنار مجتبی بیژن به میدان رفت.

 ماهینی و نمایش خوب در سومین پست

به گزارش فرتاک نیوز، به همین بهانه دیروز رضا مهاجری و در سیستم 1-3-2-4 حامد شیری را یک گام به جلوتر آورد و از او خواست در کنار عرفان معصومی در پست هافبک دفاعی بازی کند که حامد در این پست هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. این البته خیلی دور از ذهن نبود به این خاطر که پست تخصصی حامد شیری هافبک دفاعی است و سال های سال در تیم سایپا در این پست بازی می کرد و کمبود مدافع میانی به خصوص بعد از مصدومیت رضا علیاری که در تعطیلات نیم فصل راهی گل گهر شد؛ موجب شد او تبدیل به مدافع میانی نساجی شود.

اما حسین ماهینی که پیش تر در پرسپولیس هم بازی در پست مدافع میانی را تجربه کرده بود دیروز و در بازی با پیکان نمایش خوبی در قلب خط دفاعی تیم نساجی داشت و خیال رضا مهاجری را ازاین بابت راحت کرد. او و مجتبی بیژن، دیگر مدافع میانی نساجی اجازه ندادند تیم حریف روی ارسال ها به خصوص توسط شهریارمغانلو به نتیجه برسد. حسین ماهینی که بیشتر او را در پست مدافع راست دیده بودیم در ذوب آهن بازی در پست مدافع چپ را هم تجربه کرده بود و بازی در پست مدافع میانی سومین نقش او در فوتبال است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان