//
کدخبر: ۲۳۹۶۱۳ //

مجیدی که شرایط استقلال را می‌دانست، چرا قبول کرد سرمربی شود؟

پییشکسوت استقلال گفت: مجیدی شرایط استقلال بعد از رفتن استراماچونی را دید و خودش قبول کرد که سرمربی شود. این‌طور نبوده که مجیدی از هیچ‌چیز خبر نداشته باشد و این پست را بپذیرد.

 مجیدی که شرایط استقلال را می‌دانست، چرا قبول کرد سرمربی شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیروس دین‌محمدی در خصوص بیانیه فرهاد مجیدی علیه مدیریت باشگاه استقلال گفت: مجیدی شرایط استقلال بعد از رفتن استراماچونی را دید و خودش قبول کرد که سرمربی استقلال شود. این‌طور نبوده که مجیدی از هیچ‌چیز خبر نداشته باشد و این پست را بپذیرد.

 وی ادامه داد: اگر کاپلو هم سرمربی استقلال می‌شد، هواداران نمی‌پذیرفتند، چون آن‌ها روز‌های خوبی با استراماچونی داشتند و فقط خواهان بازگشت او به تیم بودند. پس وقتی فرهاد شرایط را دید و پذیرفت، دیگر الان در آستانه بازی با الکویت نباید چنین بیانیه‌ای صادر می‌کرد و آن حرف‌ها را به زبان می‌آورد.

وی درباره بازی امروز استقلال مقابل الکویت هم گفت: امیدوارم حاشیه‌ها از لحاظ فنی روی تیم تاثیر نگذارد و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا تیم از این مرحله صعود کند. به نظر من، بازی سختی در پیش داریم. الکویت تیم دوم کشورش است و تیم دست‌وپا بسته‌ای هم نیست.

وی در پایان تصریح کرد: همه ما می‌دانیم تیم در تهران زمین تمرین نداشته و نتوانسته تمرین مناسبی انجام بدهد. ما امیدواریم بازیکنان استقلال غیرت به خرج بدهند تا از این بازی مهم سربلند خارج شوند و تیم را به مرحله بعدی برسانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۶۱۳ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    داداش سیروس بله می دونست ولی نمی دونست ک ه پیمانکار ورزشگاه انقلاب کم کاری می کنه نایلون روی زمین نمی کشه تا تیم نتونه ت مرین کنه گلایه فرهاد از این چیزها بود که از قبل معلوم نبود برادر رویایی سرمربی ش دن داری ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان