//
کدخبر: ۲۳۹۰۵۶ //
الکس اوکسلید چمبرلین:

لیورپول از رونالدو و مسی الهام می گیرد

الکس اوکسلید چمبرلین، هافبک لیورپول در مورد روند موفقیت های این تیم در سال های اخیر صحبت کرد.

لیورپول از رونالدو و مسی الهام می گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

با کسب 64 امتیاز از 66 امتیاز ممکن، مرسی سایدی ها در مسیر رقم زدن یک فصل تاریخی در لیگ برتر هستند. الکس اوکسلید چمبرلین مدعی شد این تیم از عملکرد ستاره هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو الهام گرفته و تشنه موفقیت در فصل جاری است.

الکس اوکسلید چمبرلین گفت: "می توان چنین چیزی را با الهام گرفتن از مثال مسی و رونالدو توضیح داد. آنها روندی را طی سالهای اخیر به ثبت رساندند و به عنوان مثال اگر در یک سال موفق به زدن 70 گل بشوند و سال بعد 45 گل به ثمر برسانند، احتمالا نه خودشان و افراد نزدیکشان از این کارنامه رضایت نخواهند داشت.

در این شرایط اگر هر سال بتوانید موفقیتی مانند قبل به دست آورده و یا به آن نزدیک شوید، می توانید رضایت داشته باشید. به همین دلیل است که مثال این بازیکنان را ذکر کردم، زیرا آنها مدت 10 یا 15 سال این روند را ادامه داده اند و رسیدن به این هدف راحت نبوده و بسیار سخت و دشوار است.

وقتی فصل گذشته را مرور می کنم که ما با 97 امتیاز قهرمان نشدیم، شما باید به دستاوردهای سیتی احترام بگذارید، زیرا آنها سال قبل نیز با 100 امتیاز قهرمان شده بودند. پس از کسب 98 امتیاز در فصل بعد، قدرت ذهنی افزایش یافته و شما از کاری که انجام داده اید راضی نیستید. 97 امتیاز سال قبل و عدم توفیق در کسب قهرمانی ما را تشنه قهرمانی در این فصل کرد و ما حس می کردیم هنوز کارمان را انجام نداده ایم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان