//
کدخبر: ۲۳۸۴۶۳ //

یحیی به دنبال انتقام سخت از تراکتوری ها

۳ امتیاز بازی مقابل تراکتور بیشتر از این که برای هواداران مهم باشد، برای یحیی اهمیت دارد و به عبارتی برایش از نان شب هم واجب‌تر است.

 یحیی به دنبال انتقام سخت از تراکتوری ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 یحیی گل‌محمدی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در پرسپولیس ۳ شکست را تجربه کرد که از این ۳ شکست ۲ باخت برابر تراکتور در بازی‌های رفت و برگشت رقم خورد و حالا یحیی این فرصت را دارد تا در اولین تجربه نشستن روی نیمکت پرسپولیس از تراکتور انتقام بگیرد، انتقامی که خیلی هم آسان نیست و باید برابر تیمی رقم بخورد که پر از ستاره‌های فوتبال ایران است و ۴ بازی آخر لیگ برترش را هم با برد پشت سر گذاشته و در بهترین شرایط روحی و جسمانی قرار دارد.

 البته خاطره باخت به تراکتور در سمت سرمربیگری تنها خاطره تلخ یحیی از قرمزپوشان تبریز نیست و او بدترین روز‌های مربیگری‌اش را هم در این تیم گذراند. یحیی در شرایطی که تراکتور از نقل و انتقالات محروم بود به این تیم پیوست و روی نیمکت سرخپوشان تبریزی نشست، اما محرومیت از نقل و انتقالات کار دست او داد و فصل را با ۳ شکست متوالی آغاز کرد. یحیی در تراکتور فقط ۲۰ هفته دوام آورد و نتایج ضعیفش بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالات باعث اخراج او شد.

تا دلتان بخواهد گل‌محمدی از تبریز خاطره بد دارد و حالا علاوه بر انتقام یک بازی حیثیتی برابر دستیار سابقش یعنی ساکت الهامی هم دارد تا مشخص شود ۳ امتیاز این بازی بیشتر از این که برای هواداران مهم باشد، برای یحیی اهمیت دارد و از نان شب هم واجب‌تر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان