//
کدخبر: ۲۳۸۳۴۶ //

برگزاری جدال حساس لیگ یک فوتبال برای فرار از وضعیت قرمز

رایکا بابل در هفته بیستم مسابقات لیگ یک در تهران مهمان بادران است و در این راستا جدال حساس لیگ یک فوتبال برای فرار از وضعیت قرمز برگزار می‌شود.

برگزاری جدال حساس لیگ یک فوتبال برای فرار از وضعیت قرمز
به گزارش فرتاک نیوز،

 در هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم بادران تهران و رایکا بابل در صورتی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم، هفته گذشته موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند.

رایکا که از زمان حضور علی نظرمحمدی تحولات گسترده‌ای کرده است و بازیکنان با روحیه بسیار بهتری در مسابقات حاضر می‌شوند، اصلا دوست ندارند روند مثبت هفته‌های اخیر خود را به فراموشی بسپارند و به همین دلیل، به تهران آمده‌اند تا با دستان پر به بابل برگردند.

در مقابل اما تیم چند میلیاردی بادران نیز از امتیاز میزبانی بهره‌مند است اما آنها در تهران مهمان هستند؛ زیرا هواداران بابلی قصد دارند فردا باحضور در ورزشگاه، حیثیت فوتبالی خود را به رخ تهرانی‌ها بکشند و باحمایتشان، شاهد برتری شیران مازنی باشند.

بادران متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه‌ای است که در میانه جدول حضور دارد و سودای لیگ برتری شدن دارد اما آنها باید بدانند اگر زمین و زمان هم به یکدیگر دوخته شود، رایکاهای بابلی نمی‌گذارند به همین سادگی از رایکا امتیاز بگیرند.

غیرت بازیکنان رایکا در بازی با مس کرمان به رخ همگان کشیده شد و برتری آنها مقابل تیم چند 10 میلیاردی مس، تیتر برتر محافل ورزشی شده بود. بازیکنان شایسته رایکا می‌روند تا یک شهر را خوشحال کنند. شهری که خط قرمز تک تک این بازیکنان است و برایش جان می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان