//
کدخبر: ۲۳۸۲۶۷ //

آدام همتی: حرف‌های پدربزرگم ربطی به من ندارد

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: بهترین روز‌های زندگی‌ام را در پرسپولیس گذراندم و خاطرات خیلی خوبی از این تیم و هوادارانش دارم.

آدام همتی: حرف‌های پدربزرگم ربطی به من ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

آدام همتی در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد. آدام که فوتبالش را در کانادا آغاز کرده بود در قهرمانی‌های دوره برانکو سهیم بود و حتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت. همتی که در زمان حضور کالدرون فرصت بازی برای پرسپولیس را به دست نیاورد در نقل و انتقالات نیم‌فصل راهی پارس‌جنوبی جم شد تا شاگرد هومن افاضلی شود. با آدام درخصوص جدایی از پرسپولیس و تیم جدیدش گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

*چه شد به پارس‌جنوبی جم پیوستی؟

بعد از اینکه جدایی‌ام از پرسپولیس قطعی شد چند پیشنهاد داشتم، ولی وقتی هومن افاضلی با من صحبت کرد راغب شدم به پارس‌جنوبی جم بیایم. امیدوارم در کنار سایر بچه‌ها و کادرفنی نیم‌فصل خوبی داشته باشیم و نتایج مناسبی بگیریم. خدا را شکر پنج‌شنبه اولین تمرینم را با تیم انجام دادم و مقابل سپاهان در بازی دوستانه به میدان رفتم.

* شایعه شده بود افاضلی بعد از مشورت با برانکو تصمیم به جذب تو گرفت.

من در جریان این مسائل نیستم و نمی‌دانم رابطه برانکو با افاضلی به چه شکلی است. شاید این چیزی که شما می‌گویید درست باشد، واقعاً من نمی‌دانم. وقتی با افاضلی صحبت کردم از نحوه برخوردش خیلی خوشم آمد و تصمیم گرفتم شاگردش شوم.

* در مورد جدایی از پرسپولیس هم صحبت کن.

بهترین روز‌های زندگی‌ام را در پرسپولیس گذراندم و خاطرات خیلی خوبی از این تیم و هوادارانش دارم. طبیعی است جدا شدن از تیمی که از بچگی دوستش داشتم بسیار سخت است. ولی فوتبال حرفه‌ای همین است و نمی‌شود کاری کرد. در این چند سال ۷ جام قهرمانی با پرسپولیس به دست آوردم و با افتخار پیراهن این تیم را پوشیدم. کل خانواده‌ام پرسپولیسی هستند و وقتی توانستم پیراهن این تیم را بپوشم همه از ته دل خوشحال شدند. امیدوارم فوتبال بار دیگر من و پرسپولیس را به هم برساند.

* از کالدرون ناراحت نیستی؟

ببینید فوتبال حرفه‌ای است و من یاد گرفتم همیشه به سرمربی تیم و تفکراتش احترام بگذارم و سرم به کار خودم باشد. نه از کالدرون ناراحتم و نه از یحیی. برای گل‌محمدی در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتایج را با این تیم بگیرد.

*ولی پدربزرگت بدجوری از کالدرون شاکی بود.

پدربزرگم یک شخصیت کاملاً مستقل دارد. او ۵۰ سال است که طرفدار پرسپولیس است و شب‌ها با فکر این تیم می‌خوابد و صبح با عشق پرسپولیس بیدار می‌شود. اگر او حرفی می‌زند از طرف خودش است و نظرش را می‌گوید. پدربزرگم آدم شناخته شده‌ای است و اگر انتقاد می‌کند مربوط به خودش است. اگر او آن حرف‌ها را درخصوص کالدرون زد مربوط به من نمی‌شود.

* گویا سرتمرین پرسپولیس حاضر شدی و با همه خداحافظی کردی.

بله به تمرین پرسپولیس رفتم و با کادر فنی و بازیکنان خداحافظی و برای‌شان آرزوی موفقیت کردم. امیدوارم بهترین‌ها برای پرسپولیس اتفاق بیفتد.

* چه صحبتی با هواداران پرسپولیس داری؟

از ته دلم از آن‌ها تشکر می‌کنم. هواداران پرسپولیس همیشه از من حمایت کردند. امیدوارم دعای آن‌ها تا ابد پشت سرم باشد. یادم نمی‌رود در هر شرایطی طرفداران به من انرژی می‌دادند. شاید باورتان نشود، بعد از جدایی‌ام وقتی پدر و مادرم کامنت‌های مردم را برایم می‌خواندند اشک در چشم‌شان جمع شد. برای همه چیز از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان