//
کدخبر: ۲۳۸۱۸۲ //

مورینیو: این آخرین مسابقه تاریخ تاتنهام نبود

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام معتقد است تیمش به خوبی با غیبت برخی بازیکنان کنار آمده است.

 مورینیو: این آخرین مسابقه تاریخ تاتنهام نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

 تاتنهام امروز در شرایطی که حریفش یک پنالتی از دست داد و البته در ثانیه های پایانی اریک لاملا از روی خط بازگردانده شد، در نهایت مقابل واتفورد به تساوی بدون گل رضایت داد. ژوزه مورینیو مدعی شد تیمش نمایش خوبی ارائه داد و او به قوانین داوری و فناوری خط دروازه احترام می گذارد.

ژوزه مورینیو گفت: "ما بازی را خوب شروع کرده، خوب ادامه دادیم و خوب تمام کردیم. بازی کردن مقابل تیکی که از نظر تکنیکی در سطح بالایی قرار دارد، کار ساده ای نیست. جدا از مدافعان، ما فقط هری وینکس، لوسلسو، دله آلی، اریک لاملا، لوکاس و سون هیونگ مین را در اختیار داشتیم.

من فکر می کنم ما باید خود را با شرایط فعلی تطبیق دهیم و به خوبی موفق به انجام این کار شده ایم. این موضوع فقط معطوف به بازیکنان نیست و گاهی به سبک مبارزه کردن شما بازمی گردد. با حضور بازیکنانی مانند هری کین و سیسوکو، ما دو بازیکن فیزیکی در بخش هجومی در اختیار داشتیم.

آنها برای رسیدن به امتیازشان سخت تلاش کردند و ما برای سه امتیاز جنگیدیم، اما من به فناوری خط دروازه علاقه داشته و به آن احترام می گذارم. فناوری خط دروازه هرگز اشتباه نمی کند و با یک سانتیمتر و شاید یک میلی متر نیز دقیق است. امروز استفاده از این فناوری به سود ما نبود اما به تصمیم داور احترام کامل گذاشتیم.

احتمال خرید مهاجم؟ اگر ممکن باشد بله و اگر نه که خیر. همه ما بهترین هدف را برای این باشگاه می خواهیم اما روند هر چیزی باید به شکل درستی پیش برود. این آخرین مسابقه تاریخ تاتنهام نیست، ما روز چهارشنبه و فصل بعد بازی های زیادی دیگری نیز داریم و باید آرام باشیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان