//
کدخبر: ۲۳۸۰۴۱ //

معاضه بازیکن میان اینتر و رم لغو شد

با وضع شروط جدید از سوی باشگاه اینتر، ماجرای معاوضه بال این تیم با مدافع کناری تیم فوتبال رم به طور کلی منتفی شد.

 معاضه بازیکن میان اینتر و رم لغو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 برخی منابع ایتالیایی از جمله نشریه «تمپو» و پایگاه خبری «لاروما24» اعلام کردند که در پی تغییر موضع باشگاه اینتر و تلاش این باشگاه برای تغییر دادن برخی شرایط از پیش توافق شده، مبادله بازیکن میان نراتزوری و رم منتفی است.

 پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اینتر حاضر شده بال خود متئو پولیتانو را به رم بدهد و در ازای آن دفاع چپ این تیم لئوناردو اسپیناتزولا را بگیرد. دو تیم گویا بر سر موارد انتقال این دو بازیکن با هم توافق هم کرده بودند و حتی دو بازیکن تست‌های پزشکی لازم برای پیوستن به تیم مقابل را انجام داده‌اند.

یکی از مواردی باعث لغو کلی این جابجایی شده، درخواست اینتر برای انجام یکسری معاینات پزشکی اضافی جدا از تست‌های پزشکی معمول روی اسپیناتزولا بوده است. علاوه بر این نراتزوری سعی کرده برخی دیگر از مواردی که بر سر آنها با رم توافق کرده بود را هم تغییر دهد از جمله اینکه خودش را از الزام خرید قطعی اسپیناتزولا در پایان شش ماه حضور قرضی‌اش در سن‌سیرو معاف کند و گزینه خرید قطعی این بازیکن ایتالیایی را از اجباری به اختیاری تغییر دهد.

با این حال باشگاه رم انعطاف نشان داد و اعلام کرد اینتر تنها در صورت ملزم به خرید قطعی اسپیناتزولا خواهد بود که این بازیکن تعدادی مشخصی بازی برای آبی‌و‌مشکی‌پوشان انجام دهد که این بار هم اینتری‌ها بهانه دیگری آوردند و اعلام کردند که تنها صورتی حاضر به خرید قطعی بازیکن جالوروسی خواهند شد که او در هر یک از حضور‌هایش در ترکیب اینتر حداقل 45 دقیقه در میدان حضور داشته باشد.

به این ترتیب جالوروسی که به دلیل مصدومیت نیکولو زانیولو، در پست این بازیکن کمبود مهره دارد، قید مبادله بازیکن با اینتر را زد چون بیشتر از این نمی‌توانست صبر کند و تلاش خود را برای خرید بازیکن از تیمی دیگر آغاز کرده است.

منتفی شدن معاوضه بازیکن میان دو باشگاه، ضرری بیشتری را متوجه اینتر می‌کند تا رم. اینتر نه تنها از فروش بازیکنی نیمکت‌نشین که در برنامه‌های آنتونیو کونته جایی نداشت باز می‌ماند بلکه اکنون نمی‌تواند اولیویه ژیرو را بخرد چون تا زمانی که پولیتانو تیمی جدید پیدا نکند نخواهد توانست برای خرید مهاجم فرانسوی چلسی اقدام کند. البته شبکه‌های اسپورت مدیاست و اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده‌اند اینتر هنوز هم می‌تواند ژیرو را به شیوه‌ای دیگر جذب کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان