//
کدخبر: ۲۳۸۰۳۶ //

نقش کمرنگ هیئت مدیره پرسپولیس در اتفاقات اخیر/ رضایتنامه گل‌محمدی با چه رقمی صادر شد؟

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اتفاقات اخیر این باشگاه و حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم کمترین نقش را ایفا کرد.

 نقش کمرنگ هیئت مدیره پرسپولیس در اتفاقات اخیر/ رضایتنامه گل‌محمدی با چه رقمی صادر شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس هفته گذشته روز‌های پر التهابی را پشت ‌سر گذاشت و در نهایت با تغییر کادرفنی و جذب یک بازیکن، کریستین آساگونا به همراه کنار گذاشتن سه بازیکن، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و آدام همتی تا حدی به آرامش رسید. اگرچه مدیریت این باشگاه امیدوار به جذب آنتونی استوکس هم است و مذاکرات نهایی با این بازیکن فردا انجام می‌شود.

در این میان سکوت اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و عدم تشکیل جلسه آنها بعد از منتفی شدن بازگشت گابریل کالدرون در نوع خودش جالب توجه بود. جمعه هفته گذشته آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل و در این نشست تقریبا با 75 درصد خواسته‌‌های کالدرون موافقت شد اما سرمربی آرژانتینی حاضر به ادامه کار نشد.

در ادامه محمد‌حسن انصاری‌فرد تصمیم گرفت مذاکرات خود را با یحیی‌گل‌محمدی رسمی کرده و رضایت نامه وی را باشگاه شهر خودرو بگیرد. در این میان او با سنگ بزرگ شهر خودرو برای صدور رضایت نامه یحیی گل‌محمدی و دستیارانش مواجه شد. از این‌رو انصاری‌فرد برای اینکه سرمربی مدنظرش را به پرسپولیس بیاورد مجبور شد حدود 5 میلیارد تومان برای دریافت رضایتنامه‌ او و دستیارانش هزینه کند. در نهایت او با کمک یکی از هواداران باشگاه پرسپولیس که در امارات اقامت دارد تقریبا یک سوم این مبلغ را در اختیار باشگاه شهر خودرو قرار داد  و مابقی آن را نیز در دو فقره چک در اختیار مالک باشگاه شهر خودرو گذاشت.

انصاری‌فرد برای اینکه تصمیمات خود را اجرایی کند نیاز به موافقت اعضای هیئت مدیره داشت که به صورت تلفنی این کار را انجام داد. در حقیقت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در انتخاب کادر جدید و صدور رضایت نامه آنها کوچکترین نقش را ایفا کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان