//
کدخبر: ۲۳۷۷۱۳ //
تصمیم عجیب یوفا در مورد تیم منتخب؛

وقتی ستاره فرانسوی قربانی کریس رونالدو شد! (عکس)

دیروز از تیم منتخب لیگ قهرمانان سال گذشته رونمایی شد و نکته جالب، سیستم 4-2-4 این تیم بود.

وقتی ستاره فرانسوی قربانی کریس رونالدو شد! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

دیروز سایت یوفا فهرست 11 بازیکن منتخب فصل گذشته لیگ قهرمانان بر اساس رای حدود دو میلیون کاربر معرفی کرد و نکته عجیب، وجود چهار مهاجم و تنها دو هافبک در این ترکیب بود. در واقع قرار گرفتن کریستیانو رونالدو در بین 11 بازیکن اصلی، دلیل این تغییر سیستم بوده است. در این رای گیری، ستاره پرتغالی در رده چهارم جدول رده بندی مهاحمان و پشت سر لیونل مسی کاپیتان بارسلونا، سادیو مانه گلزن لیورپول و رابرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ، قرار گرفته است.

در واقع به خاطر ورود کریستیانو رونالدو به ترکیب، این انگولو کانته بوده که قربانی شده و نام او از سیستم 3-3-4 حذف شده و این تیم با حضور چهار مهاجم و تنها دو هافبک معرفی شده است. حتی اخبار حاکی از آن است قرار بوده این تیم چند هفته قبل معرفی شود و دلیل این تاخیر، وارد کردن نام رونالدو به ترکیب بوده است.

یک منبع آگاه در این خصوص گفت: "این اتفاق کار خوبی نیست و در واقع تقلب به حساب می آید. وقتی نام رونالدو در بین 11 بازیکن اصلی قرار نگرفت، زنگ های خطر به صدا درآمد و ترکیب تغییر کرد. چنین کارهایی باعث می شود در رابطه با اینکه در گذشته نیز چه اتفاقاتی رخ داده تردیدهایی ایجاد شود."

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی، در رتبه دوازدهم رای گیری قرار گرفت، اما تصور می شود همان بی میلی مشابه حضور کانته در ترکیب، در مورد او نیز وجود داشت. در شش سال اخیر، در پنج سال ترکیب تیم منتخب 3-3-4 و تنها در سال 2017، این روش 2-4-4 بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان