//
کدخبر: ۲۳۷۰۱۵ //
آغاز دور دوم مذاکرات

پرسپولیس – شهرخودرو؛ یحیی و رفقا در آرامش و انتظار

بعد از جلسه شب گذشته نمایندگان باشگاه شهرخودرو و پرسپولیس، آنها از ساعت 8:30 امروز نیز دور دوم مذاکرات جدی خود برای این انتقال را آغاز کرده‌اند.

پرسپولیس – شهرخودرو؛ یحیی و رفقا در آرامش و انتظار
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس بعد از اعلام رسمی قطع همکاری با گابریل کالدرون به طور موازی مذاکرات خود با سه مربی را برای جانشینی این مربی آرژانتینی را استارت زده است.

طبق اعلام محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل پرسپولیس این تیم با یک مربی ایرانی (یحیی گل محمدی) و دو مربی خارجی برای حضور روی نیمکت این تیم مذاکرات خود را آغاز کرده و طی ساعات آتی نظر نهایی در این زمینه طی توافق و مذاکرات صورت گرفته اعلام خواهد شد.

شب گذشته و در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز در باشگاه به امروز موکول شده باشد، مدیران تیم طی جلساتی همزمان با بازیکنان خارج از لیست و مدنظر نظر برای حضور در این تیم و البته نمایندگان باشگاه شهرخودرو به بررسی شرایط این انتقال پرداختند که تا ساعت 2 بامداد به نتیجه لازم نرسید تا آنها اقدام به ادامه جلسه طی امروز کنند.

در شرایطی که یحیی گل محمدی شب گذشته راهی تهران شده و در انتظار پایان مذاکرات طرفین برای این انتقال است، باشگاه از ساعت 8:30 امروز نیز مذاکره دوباره‌ای با نمایندگان شهرخودرو برگزار کرده است. طی مذاکرات شب گذشته حمیداوی با اعلام اینکه به شدت از سوی مسوولان استانی تحت فشار قرار گرفته و آنها با این انتقال در شرایطی که تیم در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، موافقت نکرده‌اند، به دنبال راهکاری مشترک برای مذاکره بود و نمایندگان پرسپولیس نیز به دنبال جلب رضایت طرف مقابل برای به سرانجام رساندن موضوع بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان