//
کدخبر: ۲۳۶۳۶۸ //

منزوی: مطهری را به صورت کاملا قانونی به استقلال آوردیم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید زمینه‌های توافق با پاتوسی انجام شده بود اما او با یک قرارداد بهتر به تیم دیگری پیوست.

منزوی: مطهری را به صورت کاملا قانونی به استقلال آوردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شایعه‌ استعفای فرهاد مجیدی گفت: این شایعه برای هر تیم پرطرفداری رخ می‌دهد. استقلال باشگاه بزرگی است و این دست از مسائل بعد از رفتن آقای استراماچونی به وجود آمده است اما آقای مجیدی با قدرت دارد به کار خودش در استقلال ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: ما در ابتدای کار می‌دیدیم که از تیم انتقاد می‌کردند و می‌گفتند که تیم بزرگ‌تر ندارد اما و به مرور زمان دیدیم که تیم نتیجه گرفت و با توجه به اینکه دو بازیکن را به علت مصدومیت از دست دادیم، اما در  نهایت نتیجه مورد نظر را توانستیم کسب کنیم. درحال حاضر قرار است که یکی از مدافع‌های جوان خود را به نفت مسجد سلیمان بدهیم و قرار است که با یک مدافع کامرونی توافقات لازم را انجام دهیم که اگر شرایط فراهم شد به تیم اضافه شود.

منزوی درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از انتقال ارسلان مطهری به استقلال خاطرنشان کرد: ارسلان مطهری بازیکن خوب و مودبی است و ما با احترام به باشگاه ذوب‌آهن و با توجه به مدارکی که ارسال کردیم، به صورت کاملا قانونی این بازیکن را به استقلال آوردیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا پاتوسی با استقلال به توافق نرسید،‌ تاکید کرد:‌ ما پیش نویس قرارداد خود را با باشگاه کیپ‌تاون انجام دادیم و حتی خود فرهاد مجیدی با پاتوسی صحبت کرده بود و ما زمینه‌های انتقال را انجام داده بودیم. در این خصوص شایعاتی نیز مطرح شده بود که استقلال با ۵۰ هزار دلار کمتر از قرارداد مشخص شده قرار است پاتوسی را بگیرد اما چیزی که واقعیت داشت این بود که ما با شرط تست پزشکی قرار بود پاتوسی را به تیم اضافه کنیم. حتی قرار بود که با یک پیشنهاد دیگر و مدت زمان قرارداد بیشتر،‌ پاتوسی جذب شود اما صبح متوجه شدیم که یک باشگاه دیگر با یک قرارداد بیشتر، این بازیکن را جذب کرده است. ما مستندات خود را در اختیار داریم و با توجه به اینکه می‌دانم این اسناد محرمانه است، می‌خواهم که هفته آینده آقای خلیل‌زاده این اسناد را به اشتراک بگذارد تا روند کار به طور دقیق مشخص شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۳۶۸ //
ارسال نظر
 
  • سپهرپولادوند

    دروغ گو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان