//
کدخبر: ۲۳۶۳۱۶ //

مخالفت مسی و سوارس با اخراج والورده از بارسلونا

دو ستاره تیم بارسلونا به حمایت از سرمربی‌تیمشان پرداختند و عنوان کردند به طور کامل از این مربی حمایت می‌کنند.

مخالفت مسی و سوارس با اخراج والورده از بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از ساکرنت، لیونل مسی بعد از شکست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکومادرید با حمایت از ارنستو والورده که خطر اخراج از این تیم را حس‌می کند گفت: ما کاملا به ارنستو والورده ایمان داریم و از او حمایت می‌کنیم. این طبیعی است که وقتی تیم نتیجه نمی گیرد با به اهداف خود نمی‌رسید و مثل قبل بازی نمی‌کند مورد انتقاد قرار گیرد و چنین صحبت هایی مبنی بر اخراج سرمربی نیز بیان شود. نمی‌توانیم اشتباهات بچه‌گانه انجام دهیم. مدتهاست که تیم ما با مشکل بازی می‌کند. ما تا دقیقه ۸۰ بازی توانستیم بر بازی مسلط باشیم و برنده بازی بودیم ولی اشتباهات بچه‌گانه ای که انجام دادیم باعث شدند تا ما نتوانیم نتیجه را حفظ کنیم و با دریافت دو گل دیرهنگام بازنده شدیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: از الان باید به نیم فصل دوم لالیگا فکر کنیم. درست است که در صدر جدول قرار داریم ولی آنطور که باید بازی نمی کنیم و اختلاف چندانی هم با تیم دوم نداریم. باید شیوه فوتبالی خودمان را مثل قبل کنیم . بتوانیم با برتری در بازیهای پیش رو تیم را به آرامش برسانیم.

همچنین لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا نیز گفت: مربی تیم ما به هیچ وجه سزاوار سرزنش نیست و آینده او در قبال باشگاه است. او تمام تلاش خود را برای این دیدار و سایر بازیها انجام داده است و بازیکنان همه حامی او هستند و فکر نمی کنم او نقشی در این شکست داشته باشد.

با شکست بارسلونا در این دیدار، احتمال برگزاری ال‌کلاسیکو در فینال سوپر جام اسپانیا از بین رفت و دو تیم اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید در دیدار نهایی برابر هم قرار خواهند گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان